2011. július 24., vasárnap

Vasárnap( i ) jelentés 2011.07.24

Szeretettel köszöntök Mindenkit!


Mint ahogy a cím is utal rá, most csupán egy rövid jelentést írok.
A délután folyamán különösebb dolog nem történt velünk. Dórika a gépnél serénykedett, én inkább pihengettem.
Az időjárás ismét elromlott. A kora délutáni kellemesen napos időt, felváltotta az eső.
Elolvastam a megjegyzéseket,és megint arra a következtetésre jutottam, hogy már csak azért is érdemes felébrednünk minden nap, hogy halljunk a barátainkról, hogy elolvassuk felvidító soraikat, hogy érezzük a szeretetüket.
Nekünk ez megadatik, és ezért hálásak vagyunk a sorsnak. Milyen rossz lenne, ha nem lennének barátok? Olyanok, akiket nem fűz semmilyen érdek egy kapcsolat kialakításához. Olyanok,akik a saját gondjaik, bajaik  mellet, -merthogy mindenkinek van ilyen bőven-  időt szakítanak arra, hogy  törődjenek velünk
A néhány sorral előbb feltett kérdésre tudom a választ. Sajnos olyanban is volt részünk. Erről nem is akarok beszélni, írni. Az csak volt, nem tartozik a jelenünkhöz.
    Megpróbálok nem elmenni "szabira", és naponta tájékoztatást adni mozgalmas életünkről.
   Örülök, hogy lesz alapító okirata a társaságnak.Tudom, hogy "kicsit" gyerekesnek hangzik, de ez nekünk olyan, mint a vérszerződés.
   Nekem tetszik a PÖPA is! Én csupán -nem a koromra való tekintettel- azért választottam a PAPA -t, mert az önmagában is értelmes.
   Nem tudom milyen baranyai beütésem lehet, de egy biztos, engem nagyon régen "megfertőzött" az a környék.
Már azt hiszem írtam, vagy valakikkel beszéltem arról hogy réges-régen Abaligeten volt a nyaralóm.
Csupán kis kétszintes faház volt, de azt a bátyámmal építettük, és nagyon szerettük. A sorsa nem ebbe a blogba való. Már 20 éve nem az enyém. Néha eszembe jut, olykor jó lenne tudni, hogy mi lett vele mostanra.
De nem érzek kedvet ahhoz, hogy megnézzem. (Több okból is.)
   Természetesen a jövő vasárnapra semmit nem fogunk tervezni. Csak várunk, várunk türelmesen, majd egyre türelmetlenebbül.
   A "Gyuszit" nem kívánatos személynek nyilvánítottuk. Jó lesz már, ha eltűnik. A nagybátyját T Gyulát pedig látni sem akarjuk. Vendégeskedett nálunk  már jónéhányszor.
Végül Dórika üzenetével búcsúzom. Mindenkinek legyen gyönyörű napja. 

24 megjegyzés:

  1. Dóri, örülünk, hogy jobban vagy! Csak így tovább! Ne egyél levest, igyál sok pohár folyadékot, most ne vállalj nagykoncertet az Operában, és ne kiabálj apával! Esetleg akkor, ha nem akar lemászni a karnisról - jaaaaj, összekevertem a Matyával!:)
    Itt megint esik, szerintem ki van lukadva az ég, és nemcsak a káros uv abcd-sugarak jutnak át, hanem a csőtörés miatt a fent folyó folyók vize is...eddig ott ült rajta egy nagy bamba krokodil, de ő is szabadságra ment, ezért van ez a sok rossz idő:(
    Na, ha vasárnap lesz a következő meglepi napja, addig már csak 6-ot kell aludni, és rendbetenni a manduládat, hogy ne legyen akadály, és tényleg élvezni tudd minden percét!
    Szebb napot nektek, gumicsizma, esernyő, és áradás nélkül!

    VálaszTörlés
  2. (természetesen áradjon felétek a sok szeretet és az összeg is, amivel meg tudjátok venni a kutyusnak a házat, ahol majd tarthat benneteket Pécsett)

    VálaszTörlés
  3. Drága Dóri! Még egy kicsit több mosoly és akkor már meg is gyógyulsz! Nem véletlen mondják, hogy boldogság, fél egészség! Kitaláltam egy vésztervet vasárnapra, ha mégsem sütne a nap eléggé..., de reméljük nem lesz rá szükség.

    VálaszTörlés
  4. A NAPOCSKA VASÁRNAP A LEGSZEBB FORMÁJÁT FOGJA HOZNI! Ezt én garantálom aranyhalacska:)
    Köszönöm az ajándékom :o) ... (Dóri képe a nagy transzparenssel!)Itt az időjárást egy kedves kis dalocskával tudnám jellemezni. Bár sokak számára szomorkásnak hathat, de nekem a reményről szól!
    http://www.youtube.com/watch?v=ajVqiF1Ffu0
    Én várom azt a jelet, várom azt a kicsi fényt, azt az apró napsugaracskát - tegyétek hát Ti is ezt velem együtt és megadatik.
    Pista bá... te meg pihenj, amikor úgy érzed, hogy arra van szükséged, mert Te nem dőlhetsz ki, most semmiképpen.Szóval az írást megtudjuk várni (kerül, amibe kerül), de Te legyél pihent... ;) igeeen, tudjuk, az vagy!! :o)
    Én ma nekiállok agyalni az alapító okirat szövegén, megosztom a barátaimmal, akik cenzúrázzák és átírják, ha még van ötletük (leeesz, abban én biztos vagyok:)))))!
    És akkor már hivatalosan is egy család leszünk :o)
    A PAPA/PÖPA, Attila fiamnak és a Tamásnak nagyon tetszett, többiek véleményét még nem ismerem:)
    Most el kell mennem a dógozóba, de délután visszatérek:)
    Dóri! Mi a véleményed a katicákról? Hmmm?...:)
    Nagyöleléééééééééééééééés:
    egy Vacsuti innen az eső birodalmából:)

    VálaszTörlés
  5. A NAPOCSKA VASÁRNAP A LEGSZEBB FORMÁJÁT FOGJA HOZNI!
    Ez tuti így lesz, mi baranyai boszik mindent megteszünk érte. A transzparens jó ötlet volt. Ez nagyon kedves meglepetés tőletek. Reméltem is, hogy Gyuszi nem időzik sokáig nálatok. Nem kívánatos vendég, és hát amúgy is kívül tágasabb:).
    Az apalító boszirat nagyon jó és találó név. Ez is jelzi, hogy nem szokványos családról van szó.
    A barátság és a szeretet akkor jó igazán ha önzetlen. És minket valamiért összehozott a sors. Ha jól belegondolok, azt hiszem mindannyiunkra rá is fért, hogy egy ilyen nagy szívű lökött társasághoz tartozzon. Észrevétlenül is hatással vagyunk egymás életére. És a legjobbat hozzuk ki egymásból.
    Dóri nevess sokat, és gyógyulgass lassan de biztosan. Kicsit nevelgesd a PÖP apádat :), és pihenjetek sokat. Mert ez az idő csak arra jó.
    Millió puszi és ölelés és a ráadás orrcsavarás: Bogyolinó

    VálaszTörlés
  6. ... :o)
    "apalapító boszirat" .......
    ez tényleg jól hangzik:)

    VálaszTörlés
  7. Álmodjatok szépet :)
    :o)
    Bogyolinó

    VálaszTörlés
  8. Örülök, hogy jobban vagy Dórika! Ne ijesztgess!!! Kergesd el azt a fránya mandula gyuszit, és gyógyulj meg hamar!
    Sok sok puszi és ölelés!!!!

    VálaszTörlés
  9. Kedves Pisti és Dóri rajondók, valamint családtagok!
    Pisti üzente sms-ben - gondolom aggódott, hogy többen aggódunk -, hogy egy ideje nincs netük, azért nem tud írni:((( Ha emlékeztek, volt már ilyen a régi blognál is:(
    Kívánunk Dórinak és netnek további javulást, Pistinek jó (kényszer)pihenést!

    VálaszTörlés
  10. Műfordíthatok gonoszságból kicsit? :DD
    "Kedves Pisti és Dóri rajondók, valamint családtadok!
    Pisti üzente sms-ben - dondolom addódott, hogy többen addódunk -, hogy egy ideje nincs netük, azért nem tud írni:((( Ha emlékeztek, volt már ilyen a rédi blodnál is:(
    Kívánunk Dórinak és netnek további javulást, Pistinek jó (kényszer)pihenést!
    jajjj...de ez annyira tetszett, nem hadhattam ki!
    ....én is szeretlek...mindannyiótokat :))
    Nagyöleléééééééééééééés:
    ed addódó Vacsuti daládfalváról-donoszkodva:)

    VálaszTörlés
  11. Iszten nem bottal fer-Facsutifal...:)moszt méd a kici kisz majmok isz kinevetnek....:) Ráuszítom a mackádra a pösze edelet! Lesz nemulassz!:)

    VálaszTörlés
  12. Atyaég a gatya ég :)
    Hát itt mi történt?
    Eszeveszett emberek veszekedve nevettetnek benneteket. Megengedtem ezt nektek? Persze neveletlen egyedek :). Szeretlek benneteket :)
    :) :o) :)

    VálaszTörlés
  13. Jelentem: nekem nem esett nehezemre! He-he-he...Te kedves gyermek-kerek-szemecske:) Belemehetek "e"-vel ebbe, de nem lesz benne kegyelem, ezzel megfenyegethetlek. :o)
    Legyen net!!!! Eme kedves embereknek egy levelet eregettem egy fekete reppenccsel. Meg ne szeppenjenek, levelem rengeteg embert megemleget.:)
    Legyen remek kedvetek! Leselkedjetek ezen helyen, mert egyszer lesz net!
    Kezemet lengetem nektek.....
    egy egy szemtelen, kerekes, kebles egyed:))

    VálaszTörlés
  14. Egyre lesem, egyre lesem, de lehetetlen meg nem jegyeznem: nekem szerfelett nem tetszett e netes-eset, mert elment, s ezzel egyenesen ezer ember nem lehetett veletek ezen reggelen, meg e percben sem, lehet vecsernye eltelhet netetlen?! Kegyetlen! Kedvenc ember s gyermeke mentesen??? Ejjejjj:(((((

    VálaszTörlés
  15. Ezt nevezem kedves, kebles egyed, kegyetlennek nem nevezlek:)
    Legyen net, mert kelletek nekem:).
    Veletek teljes e lelkes embersereg:).
    Reppenjen levelek ezre nektek.
    S jelentkezzetek nevetve eszmecsere kellemes perekre.
    Eleget kerestem lelketek esztelen, kelletek nekem mert szeretlek benneteket!
    :o)

    VálaszTörlés
  16. Emberek!Ezt nevezem!Ezeken rengeteget eszeltetek???-mert nekem nem megy fejemben e rengeteg eeeeee....de szeretlek benneteket,keresem a netet,lesem a leveleket!!!

    Dórika!
    Örülök,hogy jobban vagy de én már azt várom,hogy teljesen jól legyél!!!
    Puszi Neked és nagyölelééééééés!!!

    VálaszTörlés
  17. Pista Bátyó és Dóri kisboszi,

    Látjátok így is körülöttetek forog a napunk. Mindannyian szorítunk, hogy helyreálljon nálatok az internet. Kezdenek elvonási tüneteink lenni. Ezt az előző pár hozzászólásból gondolom már láttátok. Szóval várunk, kivételesen türelmesen :).
    Pusszancs: Bogyolinó

    VálaszTörlés
  18. kedves kettesmegegyszeretetjel - megy ez neked:)

    VálaszTörlés
  19. Szerencse,s lelkem legyen Veletek!
    Eszperente leveletek megnevettetett. Erre felelve megjegyzem, embertelen keserveket eregettem egekbe, s testnedveket fekhelyemre este, mert netem elvesztettem s nem tehettem kedvetekre reggelre. (Ezt jeleztem sms-ben nektek.)Emberek serege szerelte, s lett net! Bejelentkeztem, de erre percekre, -fene egye meg- elment. Hej! Szervemet verjem bele! Kedden se lesz Netem?? Ezt nem tehetem veletek!! (Menjenek egy helyre, -melyet seggnek neveznek- tehetetlen elmebeteg mesteremberek.)De jelentem, e percben rendben.
    Nem sejthetem, este lesz-e, s megkezdett levelemet -mert elkezdtem- befejezhetem -e?
    Remegve epedezek, legyen netem rendesen!
    Kedveteket e kellemetlen eset ne szegje, reggelre jelentkezem. Erre nyeljetek "hegylevet"!!
    Gyermekemmel egyetemben szeretlek benneteket.

    VálaszTörlés
  20. Hát nem vagy gyenge Pista Bá! Te még eszperente is tudsz kétértelmű lenni... :o).
    Örülök, hogy hallottam a hangotokat. Dórira vigyázz nagyon. És tessékeld ki végre azt a csúnya Mandula Gyuszit.
    Puszedli: Bogyolinó

    VálaszTörlés
  21. Hehehehehe :) hevesen nevetve fetrengek eme eszperente nyelvezeten! :D

    Dórika gyógyulj, zavard el a mandula gyuszit és legyél jól teljesen!

    Puszik

    VálaszTörlés