2011. július 28., csütörtök

Csütörtök 2011.07.28

Esőmentes, derűs napot kívánok!

Amikor könnyebb volt fésülni
A hőmérséklettel semmi bajom, de az esőt már piszkosul unom. Sőt, a borongós párás időt is utálom!
Még fel sem keltem, amikor már megint álmos voltam. Nem beszélve arról, hogy lépten-nyomon elázok, ha van nálam esernyő, ha nincs. Lassan jobban érezném magam, kopoltyúval.
  Úgy jártunk, hogy a "pörgős" szerda után következett egy rém unalmas, semmittevésből álló nap, aminek a történéseit két bővített mondatban meg tudom írni.
  Dorcsi meglehetősen fáradt volt, megint többször fent volt az éjjel, velem együtt. A kanüljének a környéke teljesen be van gyulladva, és ma sem jött az, amelyik jó neki. Mindenesetre a doktornő is megnézte, és ma meg is vizsgálta, így ebéd után  volt egy vérvétele. Az első szúrásnál eldurrant a vénája, így kapott még egy szurit.
Eleve váratlanul érte a dolog, -engem is- mert délelőtt nem mondta senki, hogy lesz vérvétel. Ezért aztán néhány csepp könnyecske is lecsordult az arcocskáján. Ezután az élmény után olvasott, telefonált, facebookozott, elkezdett egy e-mailt írni Bajára, de nem tudta befejezni, mert egy kislány, akitől mindent dugni kell, állandóan megzavarta és ideges lett. Később filmeket nézett egész estig.
Én kétszer voltam boltban (ill. egyszer a kifőzdébe, mert a mai kaja megint csapni való volt.), és mindannyiszor megáztam. Este szépen elkészültünk a lefekvéshez.
Ebben a pillanatban lett éjfél. Dorcsi már kétszer ébredt fel, mély alvásra ma sem számíthatok.
Nagyjából ennyivel le lehetne zárni a napot. Én kicsivel bővebben írtam, hogy ne legyen olyan "gyér".
  Az nem számít eseménynek, hogy ma sem jutottam egy tapottat sem előbbre a megoldások tekintetében.
Ma például senki nem mondott semmit. Van egy ésszerűtlen, minden logikát mellőző terv, amelynek megvalósításáról még senki nem tud semmit.
Tegnap ugye említettem az iskolát. Őszinte leszek, nagyon nem szeretném tovább odajáratni a lányom! Ebben az intézményben hatalmasat csalódtam. (Nem a gondozókban! Ők nagyon lelkiismeretesek.) Az intézmény  nevében is benne foglaltatik, hogy mozgásjavító.  Ennek ellenére csak romlást tapasztaltam. Természetesen nem ez az oka "tiltakozásomnak", hiszen adott esetben ez is elfogadható lenne. Én azt a magatartást kifogásolom, ahogy hozzáálltak Dorcsi okításához. Ha az intézményen múlt volna, Dorcsi az idén is másodikba menne úgy, hogy egy betűt nem tanítottak neki, és minimális időre sem jöttek el hozzá a tanítók. Dórikát csak január 3-án kezdte el itt tanítani az Iskolaszanatórium egy nagyon aranyos tanítónője. (A suli tanítása megállt az ABC közepén, és a tízes számkörben való összeadásnál. Nagyon sok kifogást emeltek a kislány visszakerülését illetően. Sajnos szemtől szemben elmaradtak az őszinte szavak. A tudomásomra jutott dolgok, mind másod, vagy harmad kézből jutottak el hozzám. A velem történő szűkszavú nyilatkozatok semmitmondóak voltak.Pontosan úgy, mintha semmi közöm nem lett volna Dórihoz.
Olyan furcsa, hogy ennyit kell panaszkodni. Bár én úgy gondolom, ez nem is panasz, csupán a tények megállapítása. Megint csak hangsúlyoznom kell, ez nem kizárólag csak velem történik így. Szokott itt lenni "szülő csoport", ahol megbeszéljük a problémákat, tapasztalatokat, ötletelünk, tanácsokat adunk egymásnak, stb. Csak itt, nem egy szülő panaszkodott az iskolára, hasonló okok miatt. Fontos, hogy én még összetehetem a kezem a szerencsém miatt, mert volt, akinek a gyermekét kirúgta az igazgató azért, mert kifogásolni merte az iskola hiányosságát.
pózban
foghíjas mosoly
De erre megint nem akarok több szót fordítani, lesz más anyag, amiben benne lesz.
  Igazából nem is fogok már bele másba, mert úgy érzem kell egy kicsit pihenni is. (A Manóm úgy is keltegetni fog.)
2008 nyara


sms-olvasás közben
  Ma nem csináltam fotót, ezért Dórikának néhány, három évvel ezelőtt készült képét
teszem fel.

5 megjegyzés:

  1. Hát sziasztok! :) Meggyöttem:o)
    Látom Pisti a Te hangulatod is olyan pocsék, mint az enyém, csak neked valós, komoly problémáktól, míg nekem a F.O.S számítógép miatt. Még anno sem sikerült megértenem a drogosok problémáját, amikor gyakorlatra kellett mennem hozzájuk, de most az elvonási tünetek rávilágítottak a problémájukra. Nagyon jó ötlet volt tőled a régi fotókat feltenni, most még közelebbinek érezhetünk Benneteket, mert már a múltatokból is kaptunk valamit. Dóri egy kis tünemény, irtóra aranyos volt már akkor is! Imádom:)Főleg a foghíjas képét ,) bocsika Dóri:), de az annyira aranyoska:)
    Ezt a Pécsre való költözést már csak azért is erőltetni kell, mert én itt rengeteg fejlesztő pedagógust ismerek, meg a "gyogyó" igazgatójával is jó kapcsolatban vagyok, szerintem rengeteg dolgot el lehetne rendezni itt általa, a fejlesztés terén. Meg az egomnak is nagyon jót tenne Dóri közelsége, nagyszájú-letörtfülü Apáról nem is beszélve. Nem is tudom mit mondjak, miből meríts erőt, mert ez a sok akadály engem is le szokott küldeni a béka-perspektívába... De nekem elég egyet aludnom és rendben vagyok. Nálad azért más a helyzet ezért nem tudom mit is javalljak. De ajánlom magamat, meg a "családot", mi szeretünk, hiszünk bennetek, és nagyon várunk szeretettel.
    A kanül aggódásra ad okot, az anyjuknak a pi........rospozsgás orcáját, hogy nem tudnak rendeset betenni!!! Azt kívánom, hogy legyen nagyon szép a hétvégétek, jó idővel, esőmentesen, kellemes meleggel és sok-sok élménnyel! Jobbulást minden téren!
    Igyekszem visszaszerezni a régi Vacsutit.....remélem hamarosan sikerül :)addig is
    Nagyölelééééééééés:
    egy Vacsuti elgéptelenedettbúsképűkirálykisasszony:o)
    Dóri: puszi-ölelés-puszi 2db-ölelés-simi-simi-puszi-ölelgetés-szeretgetés:)

    VálaszTörlés
  2. Halihó!!!!
    Mikor megláttam a képeket először majdnem szív rohamot kaptam. Először azt hittem, hogy levágattad a haját. Utána megnyugodtam, hogy csak régi képek, de nagyon édesek!!!! 10kor vége a rendelésnek utána megyek megvenni a vonatjegyeket. :D Viszont úgy tudom, hogy kb 30 percet késünk, mert az eső kimosta a vágány alól a töltést. Így a 8:15 helyett kb. 8:45re érünk fel.

    VálaszTörlés
  3. Kakukk!
    Kellene a napsütés, mert ettől a nyamvadt mocsmodék időtől az ember meg a némber is sokkal nyomottabb, mint kéne:(
    Nagyon szépen és igazul mondta Vacsuti, hogy kinekmijétésmiért. Vannak időszakok, amikor állnak a dolgok, meg vannak, amikor sorban jönnek a pofonok, hát nehéz olyankor...de az idő mindent ki-, és eltakarít.

    Dóri, jaj, de szép voltál kicsihajjal:) mint egy Mazsola:)a szemedben a huncutság, aaaaz ott van!:)huncutpók:)
    Holnap arany/hal-nap, azaz sz o m b a t!!!
    Nagyon jó lesz! Ne felejtsd el megkérdezni majd, hogy hogy megy be az a nagy elefánt...

    Kívánok nektek nagyon jó időt, mára és holnapra is, meg érkezzen meg az a kanül, ami nem bánt, meg holnapra csúcsformát mindkettőtöknek!!!

    üdvözlegyetek!

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok,

    Kedves Pista bátyó nagyon jó ötlet volt tőled, hogy felraktad ezeket a régebbi képeket. Majd szeretném megnézni őket élőben is ha lehet :).
    A sok rossz dolog ellenére azért két jó dolog van. Egyik, hogy holnap szombat. És nagyon szuper jó napotok lesz. Kellemes, eső mentes időt kívánok hozzá.
    A másik, hogy egyre közeledik a nap, amikor jöttök végre Pécsre.
    Ez engem (és persze mindenkit) nagyon-nagyon éltet.
    Most mintha jó párunknál sorra történnének a negatív dolgok. De remélem most már ennek lassan vége lesz.
    A kanülőn nagyon ki vagyok akadva. Ezt mégis hogy gondolják? Nincs elég baja Dórinak, még tetőzik ezzel is. Nem is csoda, hogy nincs étvágya és fáj a torka. Remélem nagyon gyorsan megkapjátok a másikat és akkor valamivel jobb lesz.
    Puszilok mindenkit:)
    Kis BOSSzi,Pista bátyó, Aranyhal: holnap érezzétek nagyon jól magatokat :)
    Millió pussz és ölelés: Bébybogyeszka

    VálaszTörlés
  5. Hi-hi-hi ;) ... megint itt vagyok ni-ni-ni:)
    Nincs új a nap alatt.... meg a blog alatt sem, ami semmi nem nagyon egyáltalán baj, kimenőt tessék élvezni, napot elküldtem, esőt szabadságoltam, a meleget a hideggel kevertem, tehát nem főtök meg, de fázni sem fogotokok. Remélem jól csinyátam!?! Elmeroggyant vagyok teljesen már korán reggel kukorékol a kakas, mert az ejjj mi a kő tyúkanyó kendről kiderült, hogy mátyásmadár volt az ablakom alatt és a kányával paroláztak hajnali fél hatkor, mintha mi sem történt volna. Meg akartam dobálni a papucsommal mérgemben, de az meg átrepűlt a szomszédba, most se papucs, de annál inkább zajosak. Ha bárki semmit nem ért ebből az egészből, kérdezze a kapanyányi monyókot, mert ő is teljesen meg van gárgyulva:))
    A Bence gyerek meg tegnap megsütötte az első hamubasült pogácsáját, engem megszégyenítő alapossággal, hát mit mondjak: megpróbálom rávenni, hogy süssön Nektek is...Nagyon fimon lett:) Dórinak biztosan megteszi az ördögszülöttje:) A gépem még mindig romjaiban hever amíg tüzesen nem süt le a nyári nap sugára, de a Pálnak majd most már megmondom, hogy bajban ismerszik meg a barát....ezt veheti figyelmeztetésnek!!!! És addig is bekaphatja a hórihorgas, kézzelfestett kertitörpe balkezes csákányának a nyelit! Pont.
    Ha bárki ezek után hibbantnak vélne mintegy véletlenül, az jöjjön be velem a Rét utca 2.-be és ott majd megállapítják ki a hibbant:)
    ...mert én az vagyok, de így születtem - vállalom ;)
    Legyen mindenkinek nagyon-nagyon szép a hétvégéje, főleg a zállatkert és környékén...és itt most nem a lakhelyem környékére gondoltam! :)
    Erőt egészséget a banyatanyásoknak, kellemes vízhőmérsékletet a halacskáknak, és jó szelet az összes seprűn repdesőnek szerte a világban!
    Ezzel befejeztem mielőtt valaki elvitet az apáca zárdába....
    Nagyöleléééééééééés:
    egy Vacsuti huzatotkapottrézfánfütyülőkergekenéz:)

    VálaszTörlés