2011. július 20., szerda

Szerda !!! 2011.07.20

Ezt csináltak belőlem három napon át 

Nincs az a bürökrácia, és nincs olyan dilettáns hívatalnok, amit és akit  erős elszántsággal, birka türelemmel és kitartással ne lehetne legyőzni!
(Vagy mégis? Nehogy egyszer rám cáfoljanak!)

Üdvözlök Mindenkit!

Akár azt is írhattam volna, amit már nem egyszer kénytelen voltam megállapítani, és közre is adni, nevezetesen:
Az észszerűségnek vannak határai, a hülyeség határtalan! 

Előljáróban elmondanám, hogy ma sikerült pontot tennem az ügy végére! :-)  Legalább is, ami az igazolást illeti. (A dolog többi része még hátra van. Jól nem fogok belőle kijönni, de valamivel mégis kevesebb lesz a saram.)  Ez jó hír!
Csak röviden vázolnám sikerem megestét.
Mint azt tegnap már jeleztem, némi információ birtokában magabiztosabban vártam a mai napot. Gondolkodtam, hogy elmenjek -e Ceglédre. Végül úgy döntöttem, hogy csak nem fogok utazgatni -időben és anyagiakban is jobban jártam-, no meg szerettem volna a képébe mosolyogni a három gráciának. Elárulom, hogy ez meg is történt! Biztosra mentem, mert korán reggel, még félfogadás előtt sikerült Ceglédddel beszélni, és kértem, hogy szóljanak ide telefonon. Történetemet ismerve nagyon készségesek voltak. Utána visszahívtak, és mondták, hogy el  van intézve a  dolog. Jaj!! Látni kellett volna milyen elégedett mosollyal vonultam be a már jól ismert irodába. Nagyjából, mint SP (közt.elnök) amikor megválasztották. A lehető legjobbkor érkeztem, mert a madam is ott sürgölődött lányai körében. Szerintem amikor meglátott, el akart menekülni, de nem volt rá ideje. (Egyébként sokan dolgoznak a hívatalban, bocsánat, sokan állnak alkalmazásban a hívatalban, de én csak hármójukkal próbáltam szót érteni)  Hát nem mondom, hogy örültek nekem, és azt se, hogy szívélyesek voltak. Fürge kisasszony adta a kezembe az igazolást. Annyit mondott, "Itt van!" Se egy elnézés, vagy nyald meg a lábam ujját, semmi!! Ezt a részét mondjuk leejtem, de legalább az emberi alázatosság halvány jelét adhatták volna. A végén természetesen volt néhány hangos gondolatom az alkalmasságukról és személyiségükről. Véleményem választékos kinyilvánítását fokozta az a tény, hogy megnéztem az igazolás tartamát. Idézem úgy, hogy nem írok ki mindent.  " Igazolás Igazoljuk, hogy Sz I  (an. szül.idő hely, ....Lakosnak,  kk Sz D B  (szül idő, hely).....lakcím gyermeke után 2010 szeptembertől 2011. márciusig ...........segély nem került folyósításra.
Erre kellett várnom, ezért kellett szaladgálnom  három napon át. Már mindegy, örülök, hogy megvan. Többet erről remélem nem kell írnom.Már én is unom, nemhogy akik olvassák. Hiába tűnik ez mókásnak utólag, nagyon nem szeretném még egyszer végigcsinálni.
  
Egyébként a kép azt is jelképezi, hogy összességében ilyen napunk volt. Jó és vidám!  Pedig nem így indult.
Dórika rendesen rám ijesztett, miután 10 óra tájban felébredt. Hányingere volt, öklendezett, alacsony volt a szatja, stb. Aztán nagyjából egy jó óra alatt teljesen rendbe jött!! Nem tudom mi okozta a problémát, a lényeg, hogy elmúlt.

Elenával
 Ebéd előtt beindult az élet. Tegnap említettem, hogy az egyik önkéntes (Elena) mandátuma lejárt. Először Ő  jött elbúcsúzni egy utolsó UNO-val. Nagyon aranyos volt végig az itt töltött ideje alatt. Hiányozni fog Dorcsinak.

Ő még el sem ment, amikor egy másik önkéntes érkezett a Manómhoz. Erzsi néni.

Erzsi nénivel
 Róla el kell mondani, hogy Dórikának ő olyan, mintha a nagymamája lenne. Rengeteg időt töltött mellette, amikor még az intenzíven feküdt. Erzsi néni a Bethesda másik épületében van, és imádja a gyerekeket. Játszik, beszélget velük, mesél nekik. Dorcsihoz sem érkezett még  üres kézzel. Több mesekönyvet, számtalan rejtvényt, csokit és sok más apróságot kapott tőle. Ma egy fecskendő alakú golyóstollat, és egy hajlékony fél méteres ceruzát.
Természetesen kifagatta Dórit a pécsi tartózkodásunkról, aki szívesen mesélt neki.
Nagyon örültünk látogatásának.


Nagyjából háromnegyed egykor ebédelt Dórika. A leves-be ha lehet ma még több répa és spagetti tészta volt.  (Már a lefolyó sem bírja megemészteni!)  A második fogást konkrétan senki sem tudta megnevezni, de ehetőnek tűnt. Dórinak volt még rakott krumplija, ő azt evett.

Már régen hintázhatott
 Ebéd után Melinda is meglátogatott minket. Sokáig nem tudott maradni, de jó volt, hogy jött.

Linda távozása után lementünk a kórház parkjába. Ma végre nagyon jó levegő volt.
Mióta Pécsről eljöttünk, Dórika még nem volt kint a szabadban csak egyszer, amikor pancsizott.

Nagyon örült, hogy újra hintázhatott. Aztán kipróbálta a "láncos járdát" is. Mire végig ment rajta, nagyon elfáradt.
Egy keveset pihengetett a szanetli asztalán, aztán visszatértünk a szobába.                                      

A szanetliben
Dórikából a parkban sem veszett ki a boszorkány hajlam. Azt üzeni a pécsi  és Pécs környéki bosziknak, hogy nagyon vigyázzanak magukra! Mindenkire szeretettel gondol. Üdvözli a Vacsuti-fiúkat Attilát és Bencét, a kis skorpiót, Szofit,  mindenkit aki üzent neki, és aki olvas minket A Dóri ház lakóit, nővéreit, és az alapítvány dolgozóit. Mindenkit nagyon sokszor puszil. (Az üdvözölt személyeket nem tudta névszerint felsorolni, pedig nagyon szerette volna.)
Természetesen magam is csatlakozom az üdvözletekkel!                                                                                                                                            

Képes üzenet a bosziknak

Az "autóval"

A  délután fénypontját Helga érkezése jelentette. Már nagyon várta. Megint kapott valmilyen játékot, cukrot, rágót. Egy ideig a laptoppal bíbelődtek, majd a már ismert Labirintus játék következett.(Ma még én is beszálltam a játékba.) Nagyon jól el van a két boszi egymással.
Természetesen Dóri most sem akarta elengedni Helgát haza, de végül 10 órakor muszáj volt elbúcsúznunk.




Itt nem is tűnnek boszorkányoknak




Mára ennyi!
Azt hiszem valamilyen új módszerekhez kell folyamodnom a blog-írás területén, mert már megint jócskán elmúlt 4 óra, lassan világosodik.   Én meg kezdek fáradt lenni.
Szép napot mindenkinek!

20 megjegyzés:

  1. Szervusz, Szergej, és üdvözöllek Dóri!:)
    Hát már tudom, miből lesz pénzünk: vándorcirkuszosok leszünk!!!!!!
    Pisti már önként bohóc, sőt zenebohóc is, mint tudjuk, és lesz egy nagyon híres számod, csak hivataloknak: a van mááááásik igazolááááás!:)
    Bosziknak marad a légtorna(az alkatunk eleve erre predesztinál, khmmmm), hisz meg se kottyan a repülés:) Mivel fiúk is kerültek a képbe, nem maradunk erőművészek nélkül (Pisti, hacsak nem akarod azt is te), felemelik a hangjukat, meg ilyenek...Dóri lesz az állatidomár, hisz eddig is láttuk a képeken, nem fél semmitől,még velünk is elbír, javaslom a szúnyogos, bolhás, birkás, kecskés mutatványokat, de ha Vacsuti odaadja azt a medvét, akkor ha bátor vagy, Nyuszi, és rettenthetetlen(rettenetesnek ott van Atyád), akkor tán még azt is! Illúzionista, asszem bármelyikünk lehet...:)Hármasszívnek és Helgának valami nagyon kedves és finom mutatványt képzelek,ami az egyéniségükhöz illik, mondjuk ilyen hajlékonysági atkrobatikát (ott fogtok batikolni a színpadon, szerintem szép lesz!!!)Vacsutinak is valami finom, nőiest gondoltam, pl. késdobálás lóhátról, sárkányeregetés, szerintem abszolút testhezálló, hisz olyan bátor és ügyes és vakmerész vagy! Aranyhalnak valami medencés számot, mondjuk ülsz a vízben, és jól érzed magad, és kibírod, hogy n e m veszed fel a telefont:) Edina, neked még nem tudom, mi az erősséged, majd jelezd, mit szeretnél!:) További ötleteket várok az ÜGY érdekében! Puszil mindenkit imádott barátotok, macskalajcsi

    VálaszTörlés
  2. Már kora reggel könny szökik a szemembe, de persze csak a nevetéstől! Tiszta függő lettem, bloggal kelek és fekszem. :) Ha ez így folytatódik nem tudom, a párom mit fog szólni ;)
    Nekem tetszik a számom, csak egy idő után had verjem szét a telefont :D
    István, mintha csak bohócnak születtél volna, nagyon jól állt!
    Ha kell én szívesen hozzá járulok a produkció sikeréhez Majával (ő az én "kis" huskym), nagyon jól tudja a süketet játszani.
    Örülök, hogy van azért egy kis elfoglaltságotok és vannak látogatóitok, így gyorsabban telik a várakozás.

    VálaszTörlés
  3. Pálinkás, kalapemelgetős városi jó reggelt kívánok mindenkinek:-)
    Macskalajcsi barátom zsenialitása hátborzongató!! Asszem mégiscsak ő lesz a boszorkánymester idelent! A cirkusz amúgy is hozzátartozik a mindennapjainkhoz, nekem itthon mindenképpen, bár valamelyest szolidabb lett, amióta Dóri és Pista bá' elhagyta a territóriumot. Azóta kicsit több időm van a rendrakásra :) A cirkuszi buliban többsávos vagyok, mint az internetünk, bármire rávehető vagyok :o) Ha viziló kell, vagy elefáni, azonnal stipi-stopi, azt rám szabták. Életművészként is hatalmas sikerem lenne, és a sárkányidomár szerepét is magaménak érzem. Ha ez mégis valaki másnak kell, akkor vállalom a sárkány szerepét:))) De fürdőruhát NEM ÉS NEM vagyok hajlandó felvenni! Macskalajcsinak asszem a lélekidomár/léleksimogató szerep lenne testhezálló, az enyém valahogy mindig megnyugszik tőle! De Pista bá't zárjátok el előlem, ha felveszi a bohóc szerkót, mert reggel amikor megláttam a fotót, majdnem sikerült eljutnom a klotyóig... de aztán mint kiderült mégsem... :)
    Ha leröhögöm magam a sárkányról, akkor téged teszlek felelőssé Pista bá, és a Bethesdába megyek gyógyulni - ápolnod Neked kell!!! Mindenesetre nagyon jól indult így a napom...
    Ezt kívánom mindenkinek aki itt jelen szokott lenni, vagyis a családnak!
    A hinta-palintát használjátok, az ugyanis repülés szimulátor, jó lesz gyakorolni rajta.
    Helga tipikus boszi innen nézve:) Na lassan indulnom kell, bár a nevetéstől még alig van bennem erő, de majd csak lesz valahogy :))
    Szeretek mindenkit! Nagyölelééééééééés:
    egy Vacsuti innen a szétröhögött távolból:)

    VálaszTörlés
  4. Hát nem is tudom szerintem nekem is valami vízes dolgot kéne csinálnom az tetszene.Bűvész is lehetnék egy embert a környezetemből szívesen eltüntetnék. Nincs mese Harry Pottertől kell tanácsot kérnem ő tudna nekem segíteni ebben. Holnaptól ritkábban leszek, mert vissza térek a napi robothoz, de ahogy tudok leszek.Pisti, Dóri és többiek ölelés nektek. Edina

    VálaszTörlés
  5. Hát szép jó reggelt nagycirkusz:)
    Pista bá jól áll neked a bohócság. A jó smink fiatalít...:).A kép nagyon jóóóóóó!!!!!
    Most már tényleg nagycsaládosok vagyunk, ideje igénybe vennünk az ezzel járó kedvezményeket.Pista bá intézkedj....:).
    Nekem nem talált macskalajcsi feladatot, de szívesen leszek a sárkány. Egy kis szelídítés rám férne.
    Itt ismét esik, most már kicsit uncsi. Elmegy az ember kedve tőle.
    Dórika Szofi is puszil! És persze a környezetünkből mindenki. Mert mi boszik sokat mesélünk rólad.
    Nem tudja valaki esetleg hogyan lehet teleportálni? Szívesen megtanulnék. Dolgom lenne itt-ott. És a seprűmmel nem jutok semmire.
    Esetleg Edina tényleg elintézhetnéd Harrytől, nekik már úgysem kell :).
    Szép napot mindenkinek!
    Puszedli

    VálaszTörlés
  6. Drága kistestvérem! Ott van, hogy mi leszünk a trapéz örDÖGjei!:))))
    Dóri, a kicsi Skorpió üzeni, hogy brrrrr, továbbá tátátátá és dádádádá, ezen kívül még ordítani tud, és természetesen nyivákolni, de örüljetek, hogy nem halljátok!:)

    VálaszTörlés
  7. Én tudok egy jó módot a teleportálásra. Néhány kupica tömény és utána menni fog, majd csodálkozol, hogy kerültél haza :D

    VálaszTörlés
  8. Én is gondolkodom erősen, hogy ez lesz az új képernyő kímélőm otthon!!!!

    VálaszTörlés
  9. Aranyhal én igaziból szeretnék teleportálni, most is lett volna pár órám játszani Dórival, de a távolság közénk állt.
    Amúgy háttérképnek sem rossz Pista bá :)

    VálaszTörlés
  10. Én mondtam, hogy szééép:o) Nem esett messze az apja a lányától:)

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok!!
    Ahogy a lányom mondaná, "Olyan cukik vagytok"!
    ( "C" rendesen Cé-nek ejtendő)
    Hát nem gondoltam, hogy az az egy szem kép ennyire beindítja a fantáziátokat, de örülök a kreativításotoknak. A bohóc mesterséget egyébként államilag támogatott tanfolyamon, sőt tanfolyam sorzatokon sajátítottam el. A dolog szépséghíbája, hogy nem önként jelentkeztem az oskolába. (Ahogy körbenézek az országban,utánpótlásból nem lesz hiány!)
    Ám ha már így kitaníttatták velem ezt a szakmát, akkor Szívesen fellépek a cirkuszunkban. Van rutinom. E mellett vállalok még esetleg boszorkány táncoltatást is...és még vannak ötleteim! De most nem ezért "csatlakoztam" ide. Amit szeretnék veletek megosztani, azt csak nagyon nagyon halványan írom most le. A mellettün lévő szobában egy pécsi család van. Igyekeztem ezt a lehetőséget kihasználni, és mától megkezdődtek a tárgyalások az apuka anyósával, akinek van egy első emeleti lakása kiadó. (Ezt csak ma tudta meg, hogy kiadó lesz a lakása, mert eddig nem gondolkodott ilyenen!) Ezért aztán főnővéri szinten meg a kiadatásunk érdekében indult el a szervezés. Persze ez hónapokig el tarthat, de legalább mozog az álló víz!! Figyeljétek meg, egyszercsak (vagy akár egyszer csak!) megyünk!!
    Hiányoztok! Puszi mindenkinek!

    VálaszTörlés
  12. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    de jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó
    Akkor most elkezdünk szépen hinni benne. és akkor meglesz. Mi tárt karokkal várunk titeket! És ha bármiben tudunk segíteni, akkor csak szóljatok.
    Végre valami jó hír :).
    Most szaladgálnom kell körbe-körbe :).
    Puszika nektek :)

    VálaszTörlés
  13. De jó, de jó, de jó, de jó, de jó, de jó, de jó, de jó, de jó, de jó, de jó, de jó, de jó, de jó, de jó, de jó, de jó, de jó, de jó!!!! A csinikkel együtt nagyon szorítunk, az legalább plusz 50 összetett mancsocska értetek!

    VálaszTörlés
  14. látod, kép se kell, csak egy halvány írás, és mind megvadul örömében....................:))) az nagyon jó, ha egy sugaracska látszik, mifajtánknak óriási erőt ad a továbbiakhoz! Hát erősödjön az a fény, és épüljön belőle az új élet! Hurrá!

    VálaszTörlés
  15. Szióka Mindenkinek!
    Kicsit eltűntem, de csak írásügyileg. Olvasásban naprakész vagyok!!!
    A boszik nagyon jól néznek ki így együtt! Szépek és okosak!Főleg a kicsi!:),de a nagyot is csípem!:)
    Finom mutatvány?-azt hiszem az jó lesz de tudok én ám kemény is lenni, szigorúan az "asztalra csapni" (kérdezzétek csak meg a Zsoltit!:) Úgy,hogy bármilyen feladatra alkalmas vagyok!!!
    Pécs!-jól hangzik! Szorítunk!!! Meglátod az álló vízből egyszer csak hömpölygő folyó lesz,ami egészen Pécsig sodor! Úgy,hogy úszógumikat felhúzni és ugrásra készen állni!!!
    Dórikám!Olyan édi vagy a képeken!(mint mindig)
    Úgy megölelnélek már!!!
    Vigyázzatok magatokra! Puszi és nagyöleléééééééés!!!

    VálaszTörlés
  16. ...hát... .. én... most egy kicsit.....elsírtam magam ......... örömömben....

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok, én is azt mondom, hogy de Cukik vagytok!!!! :)
    Azt hiszem, be is adom a felmondásom és irány a LEGCSODÁLATOSABB vándorcirkusz! :)
    Puszi Mindenkinek!

    VálaszTörlés
  18. Helga... Te megadtad a nevét!!! Nagyon jóóó...:
    A LegcsodÁLLATOSABB Vándorcikusz... hát ez nagyon jó, mindjárt el is kezdem megtervezni a plakátokat :))
    Mától neked is megjár a az "egy Vacsuti"-féle nagyölelééééééééééééééééééééés... amúgy is, de most a speckót kapod egyenesen:)

    Amúgy meg: Pistiiiiiiiiii.. hol a mai jól megérdemelt blogírásom????!!! Veled kelek, veled fekszek... (na ezt most ne vesézzed ki és töröld le azt a vigyort a képedről!!)
    Amúgy ceret meg puszil, meg ölel.....
    Nagyöleléééééééés:
    egy Vacsuti, innen a LegcsodÁLLATOSABB Vándorcirkusz-képzőből:)

    VálaszTörlés
  19. Jaa.. és hármasszív a Te feladatod lesz a szívünk és a lelkünk simogatása..tehát Te leszel a LÉLEKSIMOGATÓ művész :)
    Nagyölelééééééés:)

    VálaszTörlés