2011. július 19., kedd

Kedd 2011.07.19

Ha meg akarod tudni magadról az igazságot ízes részltességgel, csak mondd azt egy hívatalnoknak, hogy dilettáns, hülye p...a!

Újra itt vagyok! Most csak én, mert Dórikám már régen az igazak álmát alussza. Bár az is igaz, hogy ez minden éjjel így van.
A mottó arra utal, hogy ma is volt némi fennakadás a tegnap emlegetett hívatalban. Nem ért váratlanul, fel voltam rá készülve. Nem is akarok ezzel sokat foglalkozni, de azért vázolom a helyzet alakulását.
Tehát, először megint az adóhívatalba mentem, gondoltam talán megértik, hogy tegnap nem boldogultam a hárpiával. Eleinte nem nagyon hittek nekem, de őket sikerült meggyőznöm. Ott legalább kaptam egy telefonszámot, amin esetleg segítséget kérhetek. (Hamarosan kiderült, hogy nagyon kellett ez a ségélyhívó!)
Átmentem rémálmaim színhelyére. Az álmos ma még álmosabbnak tűnt. Egy ceruzával, vagy tollal (nem láttam pontosan, és nem is érdekelt) a fülét piszkálta. (hogy tört volna bele!) Amikor meglátott, kiverte a víz. Engem már korábban, mert ma újfent gatyarohasztó meleg volt. Mire végig sétáltam a bürokrácia eme útvesztőjét. olyan szagom volt, mint egy pumának.
Nos, miután egyikünket sem öntötte el a boldogság a viszontlátástól,én egy másik ügyintézőt választottam. (Most alig volt ügyfél.)  Akihez mentem, szemmel láthatóan is pörgös volt. Aztán rájöttem, hogy csak testileg.
Az agyuk az egy srófra járt. Elmontam neki, hogy tegnap már jártam ott -szerintem itt elvesztette a fonalat- és részletesen elmondtam a történteket. Illedelmesen bólogatott, és azt mondta, hogy adjam oda a papírokat.
Hej, az anyád...!  Mondom, azért jöttem! Erre aztán teljesen összezavarodott. (Közben az alvajáró eltünt, gondolom, elment kávézni, enni, vagy fülpiszkálni.) A fitt csajszi újra elmondatta velem, amit már korábban sem értett.
Eléggé nevetséges volt, amikor a végén azt mondta: "Értem!" Megint a papírjaimat akarta. Ha tudta volna, hogy gondolatban mit kínáltam föl neki étkezés céljából...! Nem jutottunk egyről a kettőre, viszont nem hívta fel az irodavezetőt sem, és azt a számot sem ami a bírtokomban volt. Én megtettem. Rövidesen a telefon végén volt. Annyira sajnálom, hogy nem tudtam lefényképezni az arcát, miközben hallgatta a hívóját! Az értelemnek a legkisebb szikrája sem látszott rajta. Nem részletezem ezt a tesze-toszaságot, lényeg, hogy megint az irodavezetőnél kötöttünk ki. Igaz, most ő jött oda a pulthoz. Semmi jóra nem számítottam.   Meglehetősen fedúltnak tünt. Az is volt. Azon nyomban leteremtet, hogy mit képzelek én magamról,...és hogy miért keltem azt a látszatot, hogy ők nem  képesek elintézni semmit, meg, hogy lejáratom őket, és egyébként is... Aztán el akart küldeni a nagykőrösi Önkormányzathoz, -én meg őt máshová- .(A biztonsági őr csak mosolygott, neki is elmeséltem, hogy mit szeretnék, amikor a telefonra vártam, úgy tünt, ő megértette.)
A párbeszédünk közben hangosan is tudattam vele, hogy mit gondolok róla. Ezután tudtam meg, hogy ki is vagyok valójában. Ma sem született megoldás. Ami biztos, hogy kell írnom egy kérelmet, és az indoklásba beleírni azt a tényt, amiről az igazolás kell.
Délután 3-ra értem vissza a kórházba. Fél négykor felhívtam ennek a hívatalnak a ceglédi kirendeltségét, (ott ediig az időpontig nem vesznek fel telefont, mert csak ketten vannak), elmondtam mi a problémám, erre azt monta az ügyintéző, hogy természetesen  kiadják az igazolást. meglepődtem. Kérdeztem, hogy csak személyesen vehetem át, vagy ki is postázzák, mert én Pesten vagyok a kórházban. mikor meghalotta, hogy Pesten vagyok, azt kérdezte, miért nem kérem ki itt, és akkor nem kell utaznom. Hát azt hittem eret vágok magamon. Holnap azt hiszem, megyek Ceglédre.
Bocsi, hogy a nyűgjeimmel  traktálom az olvasókat, hiszen ez nem fontos.

Dél körül ért még egy megrázkódtatás. Kaptam egy olyan arcul ütést a távolból, amelyet nagy valószínűséggel ebben az életemben nem fogok elfelejteni. Ami talán még szörnyűbbé teszi, hogy olyan embertől kaptam, akiért én nagyon sokat tettem, és korábban a barátomnak hittem.
Fontolgattam, hogy írjak e róla, végül úgy döntöttem, hogy ennél többet itt semmi képpen sem.  (Egy újabb könyv viszont lesz belőle. Ez már biztos.) Röviden úgy sem tudnám leírni, majd személyesen beszélek róla azokkal, akiket érdekel. Ezzel nem is szeretnék többet foglalkozni itt a blogban. Nem hagyom, hogy a kedvemet elvegye ez az eset. Már most tudatom, hogy egyébként semmi sem változott. (Részint hónapokkal ezelőtt benne volt a pakliban, hogy ez az esemény akár így is alakulhat, -csak nem akartam elhinni-) másrészt, nekem van feladatom, nem is kevés, arra kell figyelmet tennem. Kérek mindenkit, hogy ne törje ezen a fejét! Köszi.
Ezt csak azért említettem meg, mert ez is az életemhez, és ez által Dórika életéhez is tartozik.

A kis manóm már alig várta, hogy visszaérjek. Az ebéd nem kellett neki, -nem csodálom- mást kívánt.
De nem csak engem várt, hanem Editet a gyógytornászt is, aki meg is érkezett.
Eleinte nem tudtam, miért olyan türelmetlen, de aztán kiderült. Ma nemcsak a torna miatt várta Editet, hanem
egyéb érdeke is fűzte hozzá. Tegnap megbeszlték, hogy ma rakott krumplit fog kapni. Így is történt. Én erről nem tudtam, és Dorcsi se mondta el. Így a délutánt átette, mert én meg a másik kedvencét vittem, grill csirkét. Öröm volt nézni, ahogy evett.


 Sajnos a rakott krumpliról nem készült fotó. Természetesen azért a kellemes tornára is sor került a két fogás között.
Amai napon több volt a játék, mint a gépezés. Ennek az az oka, hogy az egyik önkéntes holnap lesz utoljára a kórházban és magyarországon is. Legalább is ami a szerződését illeti. Többek közt ő is nagyon sokat játszott Dórival. Kezdetben beszélgetni nem sokat tudtak, mert Elena német származású, és az anyanyelve mellett angolul beszél. Illetve most már magyarul is. Szeptembertől volt itt, azóta tart a barátság köztük. Sajnos Dorcsi nem tanult meg angolul. Szóval vele játszottak amig én nem voltam itt.
Természetesen a laptop tökéletesen működik. Nem harap, nem kér  
enni se, szóval szót fogad. Szerencsére betegsége sincs. Dórika kicsit  megijedt, mert valami felírat szerint, már hatszor akarta valami vírus megtámadni a gépet, de védelme volt. Ez a védelem még 24 napig szogálatban lesz. Ez egy kicsit megnyugtatta a manót. Később aztán akadt még ijedelem bőven. Estére megérkezett a vihar, ami persze a levegőt nem igazán hűtötte le, viszont irgalmatlan széllel járt, és borzasztó csattogással. Nagyon hirtelen jött, ezért a huzat nagy csörömpölések közepette borogatott mindent az osztályon. Dórikám ezt nem tudta könnyen emészteni, de nem sokkal10 után elaludt
Ma délután jöttek a bohóc doktorok is. Őket már hiányolta Dórika. A múlt héten valami okbólkifolyólag nem voltak A velük készült képpel, és azzal fejezem be, hogy Dórikám szokásos üzenetét átadjam.
Puszil mindenkit!  És természetesen én is. Ha vannak fiúk, akkor Őket csak üdvözlöm!                

17 megjegyzés:

  1. Pista bá.... alkossunk egyházat... A Hivatal Meggyötörtjei Egyházat, Arra még állami támogatás is jár bizonyos létszám felett. Márpedig mi annyian lennénk, mint a nyű.... Hát tudtam, hogy nem lesz egy sétamenet számodra ez a program, itt nálunk is vannak hülyék a hivatalban - maxi tisztelet azoknak, akik nem olyanok!!! Csak arra lennék kíváncsi: mellik oskolában képzik ki ezeket?!?!? És milyen órarendjük van????? Hátonfekve-ügyintézés.... értetlenkedő-arckifejlesztő-óra, lassan-járj-tovább-élsz óra, ügyfélbosszantás-felsőfokú-végzettséget-adó-OKJ-s, ásítástan..... Nem tudom mit képzelnek ezek magukról!?!! Sajnos a családomban is akad egy adóhivatali dolgozó.... hát hasonló stílusjegyekkel megáldott lélek.. Arra taníthatják őket, hogyan nem kell dolgozni, mi a módja a semmittevésnek, az ügyfél összezavarásnak, ezért még fizetést is kapnak, és mindebben a legnagyobb királyság: felbosszantani büntetlenül az ügyfelet, majd, ha az felemeli a hangját, kivezettetni a biztonságosőrrel!!! Nagyon sajnálom, hogy a fokozottan nehezített életviteled mellett még a sötét bürokráciával is meg kell birkóznod!!! :((((((
    De legalább Dórinak megvolt a napi szórakoztató műsora.... bohócdoktorhoz még nem volt szerencsém, Bence szerint jobb is, mert idő előtt kiakasztanám... Nem is értem mit mond!?!
    Az megrázkodtató izébigyó miatt akarod, hogy bosszút álljunk? Remek átváltoztató varázslatokat tudnak errefelé egyesek, sőt...
    Mellékesen nem járt véletlenül arrafelé egy postásbácsinak/néninek álcázott szakavatott szállító pógár? Nagy az érdeklődés errefelé két fiatalember részéről a "mitszóltakhozzá" ügyében. :))
    A vihar most megen kitombolta itt magát, fél hétkor még erőlködött a napocska kisütögetés céljából, de győzött a sötét nagyúr és lecsapott! Nem volt akkora szél, mint tegnap, meg jég sem esett, de felhőszakadás, kis széllel, sötéttel és hangos durrogásokkal (amik most nem a fiúk szobájából erednek!) érkezett... Remélem mire én indulok már csak emlékeimben él majd. Sárkány ismét le lett mosva, pedig fedél van a szárnyai felett:(
    Csattogás és jégmentes napot kívánok nektek!
    Dórinak jó étvágyat, sok mosolyt, izgalmas játékot és békés, nyugodt, kiegyensúlyozott apát kívánok, hivatalmentesítve!!!!
    Nagyölelééééééééééééé:
    egy Vacsuti, csakVacsuti:))

    VálaszTörlés
  2. Mindig is akartam volna bohócdoktor lenni, aztán lettem bohócnővér:) ( Egyszer jött egy új ellátott, aki kicsit nagyothallott, és mondta neki a főnővér, hogy én vagyok a klubos nővér-mert idősek klubja és gondozóházában dolgoztam-ő ezt úgy értette: FLÚGOSnővér:)))Hát, igaza volt, Freud örülne)
    Szeretnék abba a birka-iskolába járni, és utána jó pénzeket keresni...utána is nézek!
    Pisti, neked egy heted rámegy az ügyintézére, meg világot és Canossát is jársz közben...
    Itt beköszöntött az éjszaka reggel 7-re, itt a monszun is, délutánra lehet, megérkezik Mary Poppins a széllel...Nem baj, ha jön, úgyis kérdeznék tőle egykettőt.
    Rakott krumpli, grillcsirke, hm....nekem az a kedvenc ételem, amit nem nekem kell megfőzni. A régi munkahelyemen a kedvenc kaja a repeta volt:)
    Ha én lennék a király, ilyen időben mindenki otthon maradhatna! És nagyon örülök, hogy nem születtem kóbormacskának, és őket meg sajnálom...
    Hát ennyi. Rokoni, baráti és mindenféle üdvözlettel:

    macskalajcsi vezérigazító kiodase ballagott ( a macskalajcsi mindig kicsi "m" így született!!!!)

    (írok a végére varázsigét és akkor talán elmegy)
    sárgarépa kalandhal
    puszilkodj a varanggyal, priccpraccprucc)

    VálaszTörlés
  3. Te csak ne izgulj!! Nem kapok én be minden kukacot, hogy ki tudjanak fogni :) .....
    Basszus most majdnem elárultam mi a meglepetés.... huh
    Szerintem mindannyian szívesen olvassuk a "nyűgjeidet" is. Bár jobb lenne, ha csupa vidám dolgot írnál, mert azt azt jelentené, hogy csak jó dolgok történnek veletek.
    Itt vagyok a melóhelyen 7:40 óta, 9 kor kezdődik a rendelés és folyamatosan csörög az a kib@szott telefon, már rosszul vagyok tőle és ráadásul kettő is van belőle. (A szakadó esőbe behoztam az én drágámat és már nem volt értelme újra haza menni és vissza, így bejöttem)
    Az eső még mindig esik :( Remélem nem mossa el a meglepetést, ha meg mégis akkor is csak kicsit késni fog, de nagyon igyekszem, hogy sikerüljön összehozni. Szorítsatok, hogy vissza jöjjön a jó idő!
    Dorcsi van valami extra meglepis kívánságod???
    Lottózni én még nem próbáltam, igaz azt mondják hülyének áll a szerencse :), lehet, hogy nem vagyunk elég löködtek????? Küldjük el a hivatalnokokat lottózni :D a szelvényt meg elvesszük utána tőlük.

    Sok - sok puszi és ölelés nektek!!!

    VálaszTörlés
  4. Varázsige elkél nagyon,
    Mert a kence az egy vagyon!

    ...hogy megtudjon szabadulni attól a hatalmas piros szúnyog csípéstől, ami az orrára nőtt neki... jájjjájájájjj....
    A homlokán kezdte a pimasz szúnyog, most meg már a bosziorra pályázik! Aztán hetekig majd nem tud orrotcsavargatni :o(
    Segííííííítsen valaki rajtaaaaaa .... azonnal!

    VálaszTörlés
  5. A krumpliorr is jóláll neki:) Persze, nem a Pistiét örökölte, hanem a Nagy Varázsolós Elődökét, és még jó, hogy piros, mikor a kedvenc színe dr. Sziládi Dóra főorvostanhallgató-apróboszi-bohócdoktornőkirálylánynak:) Naná, hogy a szúnyog is őt szereti, mint mindenki:) Hát egyen szegény Pistit?
    Aranyhal, én nem jövök rá, mi az, de Dóri biztos kitalálja:) Azért a kíváncsiság furdal, tűkön ülök, pedig nem is vagyok fakír....:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon kell figyelnem, hogy mit írok, csak egy rossz szó és elárulom magam még idő előtt! :) De időben elárulom ám, nehogy nagyon váratlan legyen.

    Nem is kérdeztem Dóri megtaláltátok az elefántot a raktárban??

    VálaszTörlés
  7. pedig a halak tudnak titkot tartani:) születési hibájuk:)

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok kedves barátok:)
    Végre nem kellett korán kelnem, így most sikerült egy jó nagyot szusziznom. De látom ti már nagyon aktívak vagytok. Pista bá is időben megírta a házi feladatát.
    Sajnálom, hogy ennyi negatív dolog történik Pista bá. De próbáld meg minden rosszban a jót nézni. Tudom nehéz, de másképp nem megy. A hivatalos dolgaid elintézésében remélem sikerrel jársz ma. Az izébigyó esetről meg csak annyit, hogy bajban mutatkozik meg ki is a barátod...Neki ennyi volt a mandátuma, lehet több időt is töltött veled, mint amennyit megérdemelt volna...
    Semmi sincs hiába, mindennek oka van. Ezek csak sajnos később derülnek ki. Hiszünk abban, hogy most végre irányt változtat az életünk, és végre jó irányban.
    Valamiért egymásra találtunk mindannyian, és hihetetlen csapatot alkotunk. Én sokkal boldogabb és pozitívabb gondolkodású lettem amióta az életem részesei lettetek így mindannyian. Szerintem ezt macskalajcsi testvérem is ugyanígy gondolja.
    Dóri örülök, hogy ilyen hihetetlen jó az étvágyad. Remélem sikerül nemcsak lelkileg, hanem testileg is erőre kapnod. És nemsokára beállsz a mi kis hízásra hajlamos kedves csapatunkba. Legalább javulna az átlagéletkorunk:).
    Bohóc doktorokkal sajnos még én sem találkoztam.
    Eddig csak távolról csodálhattam a munkájukat. Küldök nekik egy hatalmas cuppanos puszit a homlokukra, légyszíves Dóri add át helyettem.:)
    Vacsuti ha nyerek a lottón, mindenképpen lecserélem a sárkányodat, mert mostanában sok vele a gond. És nem szeretném ha sokat mérgelődnél miatta, mert az árt a szépségednek :).
    Aranyhal, engem mindig fel spanolsz a meglepetéssel. Olyan vagyok mint a gyerekek :). Remélem mielőbb kiderül mi a meglepi.
    Ma még jövök:), jók legyetek :)
    Dóri egyél és igyál rendesen. Ne felejtsd el, hogy szűkségünk van Rád :)(és persze Pista bá-ra is)

    VálaszTörlés
  9. Jajj tisztára izgatott lettem! Milyen meglepi? És én is meglepődőm majd? Vagy csak a Dóri? Vagy most akkor.... mi van??? Jajj és ebbe bele fogok sántulni.....
    Aranyhalacska.... lenne három kívánságom, utána esküszöm visszadoblak és nem sütlek meg nyárson, mint a Gazsi tenné. Becs szóra. Na, lehet?? Akkor:
    1. - kérek 6 millát ...lélegeztető gépre kőtteném...
    2. - kérek egy kicsike kis házikót, azt sem magamnak.
    3. -egy pár jó meleg téli kesztyűt...na azt magamnak:)

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok Drága boszikáim!
    Annyira, de annyira aranyosak vagytok. Köszönöm a biztatást és az együttérzést. Most csak nagyon röviden kukorékolok közbe, de egyszerűen nem bírom ki, hogy ne jegyezzem meg, ami nagyon feltűnt.
    Aranyhal-acska kommentje! :-D idézem, hogy ne kelljen visszalapozni. "...nem kapok én be minden kukacot....Basszus most majdnem elárultam
    mi a meglepetés...." khm, khm! Gyerekek! Ti mire gondoltok??? Nekem már mozog is a fa....ntáziám! Egyet viszont nem tudok! Ebben Dorcsinak mi lesz a meglepi?? (Csak nem kellene neki végignézni!!
    Szerintetek nem kombináltam jól??
    Várok néhány magyarázatot!! Köszi! Pusy mindenkinek!

    VálaszTörlés
  11. Piszkos fantáziájú Pista bá :), Aranyhal nem téged akar meglepni, bármennyire is erre vágysz. Neked marad a zuhany...a hideg...:).
    A meglepetést már mindenki várja. Dóri majd mindenképp tudasd velünk ha már megtörtént :).
    Addig az összes gyermeklélekkel megáldott baranyai boszi éveket öregszik kíváncsiságában.
    puszedli: Bogyesz

    VálaszTörlés
  12. Pisti, mi nem értjük, mire is gondolhatsz...tisztességes, konzervatív nők vagyunk :o De keresd fel a gondolatmosodást, ott van a Mosó Masa Micsodája mellett...:)
    Lehet, hogy lassan ki kell rakni a 18as karikát????:)

    VálaszTörlés
  13. Amúgy Vacsuti első két kívánsága nálam is ez lenne, a 3. nem egészen. Én kicsit telhetetlenebb lennék, igaz mindannyiunk örömére :).

    VálaszTörlés
  14. Mosó Masa Micsodája ... :DDDDDDDDDDDD
    Na ma nálam ez vitt mindent! :DDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  15. Nagyon jót derültem rajtatok! Mindig ez a nap fénypontja, mikor olvashatom a blogot!
    Drága István! :D Erre mondják, hogy éhes disznó .....
    Sajnos úgy néz ki a meglepi várat még magára egy kicsit, mert közbeszóltak a felettem lévő erők.
    Szívesen teljesítenék én több kívánságot is, de én különleges aranyhal vagyok, nálam csak egyszer lehetett kívánni és már elkívánták a hármat :)
    Akár tíz pár kesztyűt is adnék, ha tehetném és Dóriékat költöztethetnénk végleg Pécsre.

    VálaszTörlés
  16. Ismét megszólíttattam!
    Hogy is van ez "Az éhes disznó makkal álmoodik!"? Ha már itt tartunk, Éhes makk meg disznókat álmodik!
    Különben is én csak értelmeztem a sorokat! Ám nagyon úgy tűnik, hogy a Boszorkány-egylet nem támogatja mélyen szántó gondolataimat.
    Viszont megnyugtatásul közlöm, hogy tudunk várni a meglepire. (ha az nem a Mosó Masa Micsodája lesz) Ez alatt nem azt értem, hogy az sürgősen kell. -mielőtt bárki kiforgatná a szavaimat.
    Na ennyi.Megyek ZUHANYOZNI ! Aztán írom a blogot:
    Puszikák!

    VálaszTörlés
  17. Itt vagyok,olvasok és ígérem holnap már írok...
    Dórikám neked is!!!
    Pisti neked írtam freemailen.
    Mindenkinek sok puszi de kiscsillag Neked a legtöbb!:)

    VálaszTörlés