2011. július 13., szerda

Csak egy kedd! (meg egy kis szerda) 2011.07.12-13

Ma is annak reményében ébredtünk, hogy ez a nap valamivel mozgalmasabb lesz, mint a többi. Elárulhatom,  nagy meglepetés nem ért bennünket.
Számomra az este hozott némi izgalmat. Sőt, inkább úgy helyesebb, hogy idegeimet tépázta a gép.
Miután elovastam a megjegyzéseket, szerettem volna rájuk reagálni. Mint az azóta kiderült, fáradozásomat nem koronázta siker. Fogalmam nincs, hogy miért. Előző nap semmi problémám nem volt vele, most pedig már majdnem kifolyt a szemem a sok szóellenőrzéstől, mégis "kizavart" bejelentkezni a kis rohadék.

Ezek után úgy döntöttem -mielőtt még maradandó sérülést okoztam volna a gépnek-, hogy felhagyok a kísérletezéssel. Mint ahogy a megjegyzések is utaltak rá, megint szívtam. (És megint nem a rögzített vég felöl álltam!!) Ennyit erről!
Köszönjük egyébként a medencét! Ez jóval nagyobb mint a miénk!! :-) A sikertelenség melett azért volt amit megcsináltam, és így nekem is "van képem hozzá", hogy bemutassam a strandunkat!  S,hogy a lelkembe gázoló, az önbizalmamat porig alázó kérdéseket megelőzzem, elárulom, hogy segítség nélkül, egyedül hoztam össze! (több óra alatt)


                   Íme az Élményfürdő!





Hát eddig már sikerült eljutni!
Igaz, hogy ezek a képek nem a keddi nap eseményeit ábrázolják, de jobb későn, mint túl korán.

Jó hírnek számít, hogy voltunk ma Dorcsival vérvételen. Vérgázt ellenőriztek nála. Persze nem ez a jó hír, hanem, hogy az eredménye nagyon szuper lett.
Délután a Manó társasági életet élt. Megpróbált néhány gyerkőccel játszani, hosszú menet azonban nem alakult ki. (gyorsan el tudja venni az ember kedvét a játéktól) Most éppen malom-ból tartott képzést. Abban (is) annyira ügyes, hogy felnőttekkkel is komoly csatákat vív, és többnyire nyer is.
Érdekessége volt a délutánnak, hogy uzsonnára valamilyen csokis készítményt kaptak a fiatalok. Nem sokkal az elfogyasztása után Dórika jelezte, hogy berúgott! Ebben bizonyosan lehetett is igazság, mert egy-egy szónak többször neki kellett rugaszkodnia, meg félre is beszélt egy kicsit. Aztán nagyon korán elálmosodott, és le is feküdt, majd átaludta az éjszakát (délelőtt 11-ig), úgy, hogy nem kellett hozzá felkelni!
Megnéztük a csemege összetevőit, és a 14 féle E-vitamin mellett volt benne alkohol nevezetű ellenség is.
Biztosan nem sok, de Dorcsinak éppen elég volt.
Nagyjából ennyi érdemel említést a keddet illetően.

No,ha már képeket pakolok fel, akkor azt hiszem, meg kell mutatnom a szobánkat is, illetve azt a báránykát, amit Dórika csinált.  A többi Bónusz! Később még jelentkezünk.

panoráma kép az ajtóból

A barika, aki még nem béget









Sajnos amikor készítem a bejegyzést, egészen mást látok, mint amit az előnézet mutat. Remélem a nagy űr, ami a sorok és képek között van, nem megy az ÉLVEZET rovására. 

4 megjegyzés:

  1. Jajj, de remek látni ezeket a képeket! Látod Pisti, jól átvertél ezzel a "nem-értek-a-géphez" dologgal. Profin "üzemelteted" a blogot! Tényleg: maradjon a háttér?
    A medencés party jónak tűnik innen, de mi a Biussal feldobhattuk volna még jobban asszem :)) El tudtok képzelni fürdőruhában? Na az még nekem sem megy , mert ezer éve nem volt rajtam olyan ruhadarab.... Amióta ugyanis utánfutós IFA-ponyva méretű kell, nehéz beszerezni egy - egy olyan darabot. Bár Dóri kedvéért még azt is felvenném.... De akkor kezdjétek el megrendelni a "katasztrófa sújtotta terület" című táblát....
    öö-ööö most jut eszembe:
    MEG NE PRÓBÁLJÁTOK ELKÉPZELNI!!! Azonnal törölje mindenki a piszkos fantáziájából a fürdőruhás képemet!!! Na... azért! :D
    Bogyesz: erre nem kérek kommentet, please:)
    Legyenek szebb napjaitok, szebbnél szebbek!
    Nagyölelééééés:
    egy Vacsuti, innen a tudjátok honnan! :)

    VálaszTörlés
  2. Vacsuti, mivel nekem nem tiltottad meg, ezért én kommentelhetek, nem? :) De tekintve, hogy nagyon jól nevelt és fehér bálna ősökkel rendelkező macskalajcsi vagyok, nem teszem:) Szegény ártatlan Dóri meg még jó, hogy az alkoholtól csak elálmosodott, sokkal rosszabb lett volna, ha hangos randalírozással zavarta volna meg a környékbeliek nyugalmát...:)Az meg csak természetes, hogy a társasban legyőz mindenkit, csak így tovább! Aki nyertes, az nyerjen csak nyugodtan, de aztán mindenben!!! Szerintem lottózzatok is!!! Akkor majd veszünk a Vacsutinak OLYAN fürdőruhát, hogy csak na! Szép napot nektek! :))

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok jó barátok:)
    Most az 1szer szót fogadok, mégiscsak szülinapos Vacsuti barátunkról van szó, a fürdőruhás dologra nem reagálok.
    Jót nevettem ismételten, alig várom, hogy már a könyvet írd kedves Dóri Apa, mert iszom a szavaidat. Alkohol mámorba nem kerülök, azt meghagyom drága Dorcsinak :o). Még jó, hogy nem nagy tételbe fogyasztották az édességet, el sem tudom képzelni mi lett volna...(de eltudom :o) ).
    A napszemcsis képeket egyszerűen imádom. Mondjuk a fakanalas, főzős képeket István hiányolom.
    A két kanalas kávé meg hiányzik :o).
    Ahogyan ti is, mert ma már pihenős vagyok.És reggel egyből az volt az eszembe, hogy ha még Pécsen lennétek, akkor már mennék is.
    Dorcsi vigyázz apára, nevess sokat és verjél el mindenkit a játékokban. István te is nevess sokat és szeresd helyettünk is ezt a tündérkirálykisasszonyt :).
    Mosolygós szép napot mindenkinek :o). Millió puszi :)
    Bogyesz-Babybogyesz
    ui: Vacsutinak boldogságos szülinapcsit, sok-sok ajándékot :)

    VálaszTörlés
  4. Húúú micsoda csinos kis csajszi!!!
    Teljesen beleszerettem...

    VálaszTörlés