2011. július 18., hétfő

Új hét(fő) 2011.07.18


Indul a nap (de.3/4 11)

Zavard össze a világot, mosolyogj hétfőn!

Azt mondják, ilyenkor a fű se nől! Sőt, inkább kiszárad még az is ami van, mert ma is piszok meleg volt. (Ha kiszárad mit fogok én vágni, a hülye pofán kívül?) 
Némi vigasz, hogy estére kicsit lehült a levegő.
(Ez hülyeség! Még szép, hogy nem lett melegebb az éjszaka közeledtével!!)
Azt sem tudom mivel folytassam!
Az éjszaka nyugodtan telt, rendkívüli esemény nem történt. Leszámítva, hogy Dórit homlokon csókolta egy szúnyog, a nyomát még most is viseli

Nagyon örülök, hogy újabb és újabb olvasóink vannak. Megtisztelőnek érzem, és köszönöm hogy egyre többen olvassák blogunkat.

Ma egyébként valamivel több minden történt, mint eddig. Én pl. sokat mászkáltam kölönböző hívatalok között. Kaptam egy szép levelet adó ügyben, azt szerettem volna elintézni.
Van olyan, aki azt gondolja sikerült? (hi-hi) Az egész esetről az a vicc jutott eszembe, amikor a sánta kapott egy púpot. Először bementem az adóhívatalba tájékozódni. Nagysokára megtudtam, hogy kell kérnem egy igazolást Az Állam egyik nagy intézményétől, nem akarom megnevezni, viszont azt megjegyzem, hogy halvány sejtelmem sincs arról, hogy ott vajon milyen kincseket tárolhatnak!?
Itt sem ment gyorsan a dolog! Végül egy mélabús hölgy, -aki gondolom álmos is volt, mert a mondandóm alatt vagy ötször a képembe ásított- közölte velem, hogy ő nem adhat igazolást, és felhívott valakit, aki visszaküldetett az adóhívatalba, hogy onnan kérjek egy .X..sz. nyomtatványt. Visszamentem, ott azt mondák nem adhatnak, mert ahhoz is kell valami nyavaja. Vissza az álmoshoz, aki némi vajúdás elkísért ahhoz, akivel bő órája telefonált. Kb. 15 métert mentünk az alvajáróval, de azt hittem soha nem érünk oda. (Fürgébb éti csigát már tapostak agyon!)  Most is nővel beszéltem. Férfit nem is láttam, csak a biztonsági őrt. Nos ez a hölgy sem volt sokkal jobb, de legalább nem volt álmos, vagy nem látszott rajta. Mindenesetre nem ásítozott. Ó! Most személyesen mondta el, amit korábban a telefonon üzent. Miután közöltem vele, hogy mint mondtak az adósok, próbáltam némi logikát vinni a dologba. Igyekeztem rábeszélni, hogy próbáljon telefonálni az ügyintézőnek, hátha meg tudnak egyezni. Erre kijelentette, hogy Ő nem telefonközpontos!  Hű! "... jutott eszembe számtalan szebbnél szebb gondolat" és csak a jól neveltségem akadályozott meg abban, hogy mind ezt ne mondjam az orcájába! Miután a másik hívatal ragaszkodott az eredeti álláspontjához, nevezetesen az igazoláshoz, próbáltam határozott lenni. Ő váltig állította, hogy nem tud adni igazolást. Ezután már csak azt kértem, hogy ebben az esetben adjon egy igazolást arról, hogy nem tud adni igazolást - csak legyen már végre valamim!
Persze, hogy ilyet se tudott adni. Sőt, azt mondta, hogy szórakozom vele, (mintha olyan szórakoztató lett volna?!) és megkért, hogy távozzak. Bevallom, ekkor már az a bizonyos jól neveltségem is cserben hagyott! Aztán ott felejtettem őket. Jelen állás szerint, van egy bírságom. Csinos kis összeg.  Megtépázott idegrendszeremet regenerálva, holnap újra kezdem! NEM ADOM FEL!!!!!
Hát ennyit a mai ügyintézésről. Most olyan jó lenne azt írni, hogy csak mese volt, de sajnos ez a W !


Melinda és Magzatom
 Bent a kórházban Dórikának is volt valami élménye. Délelőtt az önkéntesek vezetőjének tarthatott beszámolót a pécsi kiruccanásunkról, és tán még énekeltek is. Ez a hölgy máig szabin volt, még nem találkoztak mióta vissza jöttünk. Ebéd után -amiről jobb nem beszélni-, egy véletlen szerű (mert, hogy véletlenek nincsenek) találkozást követően egy régi barát tett látogatást Dorcsinál, aminek mind a ketten nagyon örültünk. Jó volt vele újra beszélgetni. Ígéretet kaptunk Lindától, hogy amíg itt vagyunk, be  fog jönni  a Manóhoz.
Ez volt az első meglepetés. A második, hogy megérkeztek a kórházba Józsiék, akikkel hónapokat töltöttünk itt együtt. Ők még februárban haza mehettek, most egy hétre érkeztek. Nagyon örültünk a viszontlátásnak.

Edittel, a mozgásterapeutával
 És még mindíg nem volt vége.
Ma eljött hozzá Editke és sort kerítettek arra, amire már Dóri annyira vágyott. Nagyon hiányzik neki a torna. A dolog érdekessége, hogy amikor Andit megismertük Pécsen,  a hozzáállása, a stílusa Editet jutatta eszembe. Most ugyanaz a helyzet fordítva. Az a baj, hogy Edit nem itt dolgozik, csak ritkán tud jönni.
Mindenesetre Dórika nagyon élvezte a terápiát.
A képen egyébként Edit kezében nem egy  kicsike pálca van, hanem Dorcsi lábszára, és éppen a vastag húson dolgozik!
Na végre elmondhatjuk, hogy történt valami. (most a pénteket leszámítva.)

Mielőtt még befejezném a mai híradót, kivételesen itt reagálok a megjegyzésekre.
Először is köszönöm a dícsérő szavakat! Komolyan mondom, hogy jól esik! Úgy tűnik, hogy a Pista bá már rajtam maradt, mint szamáron a fül. A megtorlás mértékét, módját még fontolgatom!
Természetesen Dórikám is  olvassa a kommenteket, és nagyon örül amikor megszólíttatik.  Üzeni, hogy nagyon szívesen megtanít bárkit az orrcsavargatásra, a frizurához pedig elég egy ventillátor. Vagy A leves!
Én a csavargatásnál két dolgot jegyeznék meg. Az egyik, hogy ezt nem lehet levelező tagozaton megtanulni, ahhoz ide kell jönni!! A másik személyesebb. Bogyesz ajánlotta, hogy tanuljam meg én is. Nos,Tündér  Boszik! Ha nagyon muszáj, én legyezni is tudok vele! Tudjátok,ez az az eset, amikor a szülész azt mondta:  "Nyugodjon meg anyuka, a nehezén már túl van, kint van az orra!"  Talán annyi a különbség, hogy nekem később egy sport baleset adta ezt a tehetséget. Nem tudom, hogy azt valamikor említettem -e, hogy májusban véletlenül -nem tudom, hogy történhetett- nyertem egy plasztikai műtétet!! Miután a mell nagyobbításra nem gondoltam, az orr-plasztika jöhetett volna szóba. Azon a napon kellett volna konzultációra mennem a klinikára, amikor Pécsre érkeztünk, így elmaradt. De nem bánom!! A megbeszélés egyébként sem jelentett volna semmit. Hogy esett volna a lelkemnek,  ha pl. megérdezem a sebészt, hogy tud -e egy normális orrot nekem csinálni,és azt válaszolja, hogy akár hármat is!! Ennyit a orrcsavargatásról. Verhetetlen vagyok benne!! Ennek ellenére én lehet, hogy megmaradok fűnyírós, szutykos ördögnek!
A Matya helyett nem lehetne inkább engem csigává változtatni? Annak legalább van háza! (Másik csigaként meg nagyon hülyén néznék ki!)
Aranyhal-acska! Dóri nagyon szeretné az állatkerted, meg az akváriumodat is! (vagy medencét, mindegy)
Edina0603! Várni fogunk!!!!!!!!!!!
Természetesen nem teljes a reakció, de ma már megint nagyon sokat használtam az ujjaim.  Legalább is kettőt, mert nem vagyok gépíró! (Ne gondolkodjatok rajta, hogy melyik kettőt!)
Továbbra is arra biztatlak benneteket, hogy az esetleges  kezdeti sikertelenség esetén se adjátok fel lottózást!! :-))   Én is kísérletezem vele.
Végezetül néhány kép Dóri fürdéséről az itteni masszázs-kádban.
Minden jót kívánok Nektek!!

11 megjegyzés:

  1. Jóóóóóóóóóóóóóóóóóreggelt Bethesdaaaaaaaaa!
    Na sziasztok, ma csak miattatok keltem hajnalok hajnalán, hogy legyen időm kifejteni nézeteimet.
    A tegnapi pókot (megnyugtatásul közlöm csak) nem kellett elagyabugyálni, magátok összepakolt és átköltözött Bence biciklijére. A hálóját nem sikerült átmenteni, pedig esküszöm megpróbáltam! Matya segbebillentés is elmaradt (ami késik nem múlik) mert gyorsabban fut, mint egyesek.
    Szerintem az ott a homlokodon Dóri nem is szúnyogcsípés, hanem nyiladozik a harmadik szemed, ami tudod: csak a nagyon bölcseknek van. Ha mégis a szúnyog volt asszem csak tudatni akarta, hogy neked az már ott van ....:)
    Pisti, az adóhivatallal nekem is van egy hasonlóan szimpatikus történetem, de azt itt nem... :) Velük nagyon nehéz dűlőre jutni és ha te emeled a hangod, a biztonsági őrség azonnal akcióba lép.... Láttam már ilyesmit. :( Mindenesetre sok sikert hozzájuk és többet ne kelljen velük randizni.
    Ennek a gyógytorna dolognak nagyon örülök, az jó lenne nektek minden nap.. ki kéne tanulnom a szakmát....
    Melinda... neked is örülök, látogasd helyettem is a Dórikánkat és lécci, lécci .. ölelgesd meg egy kicsit helyettem is ...
    A Dóri fodrászát azonnal rúgjátok ki!!! Az én rosszul nyírt pulimon áll így a bunda :)) Dóri azonnal kérd vissza az eredeti parókát, ezt meg add apádnak, hordja ő! :DD Amúgy piszkosul irigyellek a szép piros kád miatt, ilyen van anyukámnak is, ha visszajöttök elkunyerálom neked, hogy itt is legyen egy :)
    Pista bá... az orrod teljesen rendben van innen nézve, ha nem menne mégsem az orrcsavargatás, van egy speciális kétujjas módszerem, amivel megoldhatóvá tudom tenni. Nem mondom, hogy fájdalommentes, de valamit-valamiért....
    Itt minden változatlan... meleg van és a megrendelt eső sem abban a mértékben és mennyiségben érkezett, ahogy én azt megrendeltem. Lesz néhány szavam a fenti hivatalhoz, mert nem ebben maradtunk! Olyan jól indult pedig :( jött a szél -a viharos, majd az eső illata érkezett meg és végül elkezdett szép áztatósan esni.... Na de meddig!!!! Volt vagy 15-20 perc az egész... egy tisztességes megázáshoz sem lett volna elég!!! Nem ám a fű locsolásához.
    folyt köv.-------------->

    VálaszTörlés
  2. Viszont a Bogi teljesen megőrült tőle:)) Látnotok kellett volna-főleg Dóri neked_ hogy mit művelt. Felugrott a levegőbe, megpróbálta foggal és szájjal elkapni a komisz esőcseppeket, amiért némelyik jól az orrára koppintott... mert ő csak ott érzi a rengeteg szőr miatt. Szóval morogva rohangált körbe-körbe, ugrált fel, meg feljebb és egyre jobban belelovalta magát. Mi meg a Bencével jó alaposan kinevettük, ezen még jobban felpaprikázta magát, a végén meg kellett fenyegessem, hogy hagyja már abba, mert ha nem:kopaszra nyírom! .. na ez hatott végül is:)) Az olló említése, felér egy csendrendelettel nála, és elkullogott szépen fedél alá, tőlem jó távolra:))))
    A Matya tegnap új barátra talált Medve személyében. Mivel szegény elég hallgatag és nem mindig válaszolt a fontos és sűrű kérdéseire, elkezdte noszogatni, aminek a vége egy rettentő nagy verekedésbe torkollott. (fotók erről a facebookon) Alig tudtam szétválasztani őket. Szegény Medve harminc deka matyanyállal lett gazdagabb és halszagú, mivel Matya előtte halat ebédelt. Na, én sem alszom mostantól Medvével egy szobában...utálom a halat ugyanis!
    Viszont találtam neked két új ismerőst, akik nálunk vannak a bankban gyakorlaton, egyiküket Tamásnak hívják, a másikukat Tibinek. Nagyon kedves, rendes fiatalemberek. Meséltem nekik rólad, megmutattam a fotódat. Nagyon megtetszettél nekik! ;) Az eredménye hamarosan ennek is meglesz valamilyen formában. :))
    Hát ez megint rövidre sikeredett, de most meg locsolgatnom kell a paradicsomot, mert nem ad különben a terméséből...Tegnap észrevettem ám, hogy Bátor Pók ideköltöztette az egész famíliáját az én kicsi kertembe... :( Amerre lépek - be vagyok hálózva. Nem tudom mit kell csinálni ilyen esetben, kérlek segítsetek! Boszitanácsra van szükségem... :)
    Na megyek, mert Paradicsak várja a vizeletet:o)
    Dóri ezer puszi a homlokod közepére (jót tesz szúnyogharapás ellen), ha visszajöttetek majd oda is adom személyesen is!
    Apa: kitartás, te vagy az okosabb, intelligensebb (szebb is) és több barátod is van, mint "ezeknek"!!!

    Nagyöleléééééééééééé:
    egy Vacsuti-pókhálógabalygatóseprűnnyargalászó angyal:)

    VálaszTörlés
  3. Jaaa!!...és nagyon tetszik a mai fricskaság:)))
    :
    Zavard össze a világot, mosolyogj hétfőn!

    Magamévá teszem mától, ha szabad!

    VálaszTörlés
  4. Úgy látom nélkülem is megy a frizura kézsítés :D :D :D
    István ne idegeskedj a hivatalnokok miatt, nem egyszerű velük az élet, de Te sokkal jobb vagy náluk!!!
    Viszont úgy néz ki, lesz egy kis meglepatésem a számotokra, de majd csak akkor írok róla, ha már többet tudok a dologról. :D

    Millió pusszancs!

    VálaszTörlés
  5. Írtam, küldtem, megjelent, majd egy óra múlva eltünt....:(((((

    VálaszTörlés
  6. harmadszor is nekifutok:
    Üdv minden régi és új rokonnak!:)Boldog új hétet!
    Megnéztem a Vacsuti Medvéjét, de nem ijedtem meg, talán, mert annyira bátor vagyok, talán, mert annyira félelmetes a vadállat:)Szerintem Vacsuti sokkal félelmetesebb, főleg, amikor pókokat és védtelen, ártatlan kismacskákat egrecíroz...
    Pisti, te nagyon szép vagy így, nincs baj az orroddal, ha ennél is tökéletesebb lennél, a Mr. Univers promo-körúton osztogatnád az autogrammokat, és szóba se állnál ilyen csúf banyákkal:)
    A Pista bááá-zás miatt nem haragudhatsz, te meg azt mondtad és írtad ránk, hogy hölgyek...felháborító!:)

    VálaszTörlés
  7. Szia Dóri és helló Mr. Univers :)
    Tetszett a mai írás is. A hivatalos intézkedésen nem lepődtem meg. De a plasztikai sebészeti résznél elindult a fantáziám, de mivel jól nevelt boszi vagyok, így nem írom le a gondolataimat, és Terry Black-et sem említem...:)
    Pista bá, meg ne változtasd a külsődet :), mi így szeretünk, ilyen heftivel. Ezzel vagy eredeti és utánozhatatlan. (Mr. Univers )
    Dóri, megállapított tény, hogy téged mindenki szeret. Pesten is kezdenek újra látogatóid lenni.
    A fürcsis képek szuperek, imádom a meseszép szemeidet :).
    Tetszik, hogy végre valaki megmozgat. Hát még az, hogy ő is olyan mint Andi. Nagyon fontos része ez a javulásodnak. Akárcsak a rendszeres napi orrmozgás és nevetés...ezeket el ne felejtsd:).
    A laptop remélem jól van, és rendszeresen kalimpálsz rajta. Ha mindketten "dolgoztok" épp apával, szerintem egyből megtalálnánk a szobátokat, a kiszűrődő billentyű hangokból.
    Holnap megyek lottózni, ti mindannyian szorítsatok, hogy a megfelelő számokat jelöljem. Terveim vannak veletek, eddig érzelmekben voltunk gazdagok, most már szeretnék másképpen is:).
    Holnap újra jelentkezek, most elmegyek szuszizni, mert már kampeca vagyok. A fogalmazás és az írás sem megy. Már fellőtték a pizsimet, dobok egy hátast az ágyikómban :).
    Puszi nektek :)

    VálaszTörlés
  8. Üdv. Nektek!
    Drága Vacsutikánk! Mi ez az egyre hosszabb név?? Lassan olyan leszel mint az a bizonyos pápua-apó, akit tudod a végére úgy hívtak, hogy Limpopófolyópartjánportyázópimpóspívótszívópimpószálatszopópónilócombotlopópuhapopójúnaplopópápuaapótpótlópótpápuaapó. (Amint látom Lajcsi is a nyomdokaidba lép)
    A pókhálókról az én nagyanyám unokája azt mondaná, hogy le kell szépen -vagy csúnyán- szedni. Ez ördögi tanács volt. Tibire és Tamásra kíváncsiak vagyunk. (de ugye nem az én képem tetszett nekik??)
    Szerintetek nem volt jó Dórika frizurája?? Meg vagyok sertésedve! Egyébként ha nem tűzném fel neki, akkor nagggyon belelógna a vízbe, ami persze fürdésnél nem természetellenes, de ő még hajmosásnál is útálja.
    Lajcsi! Olyan Drága vagy! Annyira szépeket írtál, hogy a szemembe nem is Macskalajcsi vagy, hanem "Tündér Lala-cica"! Egy igazi "hölgy"-boszi! Amikor az ujjaim számát növelted, és már a húsznál jártál, kezdtem aggódni, hogy az entert mivel fogom leütni?! Végül megnyugodtam a megoldástól. (A nózit még kinézed belőlem! :-) )
    Egyébként valószínű, hogy nagy igazságot írtál le, amit aztán moderáltak. Nekem átjöttek e-mailben a megjegyzések. Darabonként tízszer!
    Először azt hittem lelassult a rendszer, mert mikor léptettem, a szöveg nem változott, ésaz időpont sem. Mint kiderült, sok példányt kaptam. :-)
    Kics Aranyhal! Kíváncsian várjuk a meglepit!!!! Addig ki ne fogjon valami tudatlan halász! (Vagy egy pókhálóba gabalyodó földre hányt angyal!)
    Edina! Már Te is a nagy családhoz tartozol!!!
    Sok pusza Nektek!

    VálaszTörlés
  9. Igen itt vagyok! Egy élmény olvasni írásaidat. Ha itt lesztek újra Pécsett megtanítalak gépelni mint a profik, de csak azért mert én Gyors és Gépíró iskolát végeztem annó és tudom a technikát. Írtatok itt a pécsi boszikról, most néztem meg a Harry Potter utolsó részét és úgy gondolom nekik már nincs szükségük a szuper seprűjükre mivel a filmnek vége, kéne írni a rendezőnek, hogy elküldhetnék ide Pécsre nekünk nagyobb szükségünk lenne rá. Budapest elég messze van benzin drága, vonat nagyon húzós, a busz az kényelmetlen. Az ilyen szuper seprűvel pillanatok alatt ott lehetnénk nálatok. Remélem minél hamarabb vissza tudtok jönni ide Pécsre és én is megismerlek titeket személyesen. Puszi nektek. Edina

    VálaszTörlés
  10. Pedig csak a vallást említettem, meg egyes emlős állatokat, akik majmok, meg hogy mért ülnek székben:((((
    Pisti, te meg legközelebb üzenj az Emilen keresztül...ugyanazt százszor még látni is bosszantó...

    VálaszTörlés