2011. július 26., kedd

Hetem eleje meg kedd 2011.07.25-26

"Egy eszement ezret teremt"

Ez nem teljesen helyes. Esetleg lehetne: "Egy eszement (negyvenhetet meg negyvenhetet meg hetet egybevettem s elvettem egyet) teremt!"   Ez megfelelne?  
Elmerengtem. Szerkesszem -e levelem eszperente nyelven mekegve? Legyek egy negyvenes, (ezen ne nevess, mert elfenekellek!) deres kecske? Nem! Esetleg egy remete!! Mely egy gyermekkel Pesten, betegeknek rendeltetett szent helyen egy teremben rekedt, s nem tehet egyebet, neten levelezget szerte. Menne ezerrel, de nem lehet.Ez lettem, jelentem! Felettes szervek, megnevezem: elcseszett, fejre ejtett selejtes emberek serege, teljesen lehetetlen helyzetet teremtve  keresztbe tett nekem. Egyszer bejelentett "telephelyemen" megjelent (persze sleppel) egy termetes, begyes menyecske, (ejtse egy teve teherbe!) s fejtegette: ezt, meg ezt kell tennem, s gyermekemmel egyetemben mehetek.Terve tetszett, beleegyeztem. Melyeket nekem elrendelt (gebedne meg!) beszereztem, megteremtettem. S mehettem??? Persze! Seggbe mehettem. Vesztettem ezreket! De kedvemet nem. Ez nekem megfelelt. Egyebet nem tehettem, Pestre helyeztem "telephelyemet". E, -fentebb emlegetett- szent helyen, kedves egyedek, helyet kerestek nekem s gyermekemnek. Nem kesergek!  Vesztett ezrek menjetek! Rengeteget nyertem, mert megleltelek benneteket.  Lelketek s lelkem egy lett. Jelenleg sebzetten verdesve reppenne Mecsekbe, s lenne veletek.
Ezzel csevejemet e-vel befejezem. Legyen kellemes, s nedv-mentes reggeletek!

Szóval szép napot kívánok mindenkinek!
Már megint kezdtem kétségbe esni, mert amikor megkezdtem a blog szerkesztését, - még nagyon időben voltam - a képek feltöltésével indítottam. Onnan viszont már nem tudtam belépni az oldalra. A kiszolgáló nem volt megtalálható.ismét elment a net. Nekem meg kis híján az eszem. Azt hittem, megint kényszer pihenőn kell lennem. Aztán fél egykor szólt a nővérke, hogy van újra net. Már "megvackoltam" és le is dőltem, de természetesen nem hagyhattam ki a lehetőséget. Így a jól megszokott éjszakai órában láthattam neki az írásnak. Most negyed kettő van. Még szerencse, hogy beindult délután az eszperente, mert így valamivel többet tudok nyújtani, ami a sorokat illeti. Nekem különben könnyebb e-vel írogatni, mert nem kell annyi betűre figyelnem. A kórházban pedig szó is akad bőven, (vegyszerek, leletek, ehetetlen levesek, stb.)

Nos, azért írtam, hogy így többet tudok  nyújtani, mert gyakorlatilag azon kívül, hogy elment a net, más említésre méltó esemény nem történt velünk. Dorcsinak az állapota sem változott nagy mértékben vasárnap óta. Esetleg annyit, hogy éjszaka többet kellett felkelnem hozzá szívogatni. Ez egyszerre jó is, meg rossz is.
A hangulata rendben van, a torka sem fáj már annyira. Sajnos az étvágya visszaesett. Nem mintha eddig olyan nagy zabagép lett volna, de most nem sok kajcsit tudok beletömni. (Mondjuk a benti menüből a kevés is sok.)
Ezen kívül még annyit említhetek meg a tegnapról, hogy nekem viszonylag sok időt kellett házon kívül töltenem. Egy újságíróval kellett beszélnem, de hogy miről, azt itt nem írhatom le.
Viszonylag korán lefeküdtünk, de mint említettem az éjszaka nem volt folyamatos az alvást illetőleg.
A mai nap teljesen hasonlított programjaiban a tegnapihoz. Nem történt semmi. Kivéve, hogy hol volt (net), hol nem volt (net). És délután jöttek a bohóc doktorok, némi vidámságot csalni a bentlakók arcára.
Dorcsinál meglehetősen sokat időztek. buborékokat fújtak, amibe Dórika még egyet igyekezett beletenni. (Van rá módszer, ezt tanították a Manónak.) 
Hát ez történt Pesten! Ugye mekkora izgalmakat élünk itt át?? Mi lenne akkor, ha a net is normálisan működne?!
Nagyon remélem, hogy holnap több mindenről számolhatok be. Erre már ma is számítottam, de végül, még nem tudtam meg semmit. Pedig már említették, hogy beszélni fogunk a dologról.
Drágáim! Elköszönök mindenkitől, persze csak mára.  Köszönöm a kedves soraitokat. (Ezzel kellett volna kezdenem, de oda nem illett.) Annyira jól esik, hogy tényleg várjátok a bejegyzést. Most eszembe jutott még néhány gondolat, de azt meghagyom holnapra, hátha még sem történik semmi.



Azokat a képeket mellékelem, ami a délutáni "tanulást" jeleníti meg.  Puszilunk mindenkit.

6 megjegyzés:

  1. Minden jó, ha jó már végre!:)
    Sziasztok! Örülünk, hogy megmenekültetek a nettelenségtől, reméljük, így is marad!

    Pisti, nagyon szellemes leveled eleje:) Ragadós a hülyeség, pláne ha érzékeny, empatikus emberekről van szó....

    Dóri! Csak gyakorold ezt a világszámot, itt úgysem tudja senki a terhes buborékokat, ez jó lesz a cirkuszban is! Kiírjuk: védőháló nélkül, csak itt, csak most, csak önöknek Dr. Sziládi Dóra Barbara Főorvostanhallgatóésíróésbeszélő ApróBoszikirálykisasszonySzuperSztárbugyborékművész!!! (ha valami kimaradt, szólj!)

    Dórika! Egyél! Mindenből egy kicsit, amit ne: kórházileves, májkrémes puszedli, lekváros nokedli, kukoricás hokedli, mákos cseresznye, vajaskifli tejszínhabbal, mustáros palacsinta. Ezektől nagyon óvakodj! Azt olvastam valahol, hogy ezek viszketegséget okoznak!

    Apája! Nem ér(de tiszteletben tartom), hogy nem szabad elmondani, mit beszéltél az újságíróval(bár éveket öregedek a kíváncsiságtól, és 5 db luk van az oldalamon,de legalább kevesebbet kell pisilni járni), de azért, ha valahol megjelenik rólatok valami, tessék szólni!!!!

    Hát jólvan! Puszilunk, szeretünk benneteket és kívánunk Dórinak jobb étvágyat és ételeket, mindkettőtöknek jó híreket, szép napot, sok-sok utatokba akadó jó embert!(és mindjárt itt az /arany/vasárnap!)

    Üdv, mackalajci:)))))))

    VálaszTörlés
  2. Halihó mindenki!!!

    Az arany/vasárnap, az arany/szombat lesz :) Kicsit előrébb került a dolog! Most elárulom az lesz a meglepi, hogy elviszem ezt a csajszit egy egész napos állatkerti túrára.
    Örülök, hogy újra van net! Nagy örömmel láttam, hogy van új bejegyzés!
    Nekem is van egy öröm hírem, nem tudom, hogy mit tudtok a vissza jövetelről, de én már tudok egy időpontot!!! Aztán meglátjuk...
    Pusszantás és nagy ölelés szombatig!!!
    Már csak hármat kell aludni!!!

    VálaszTörlés
  3. A Vacsuti gépje elkapta a mandulagyulladást és fogva tartja a technika örDÖGje, de igyekezik jelentkezni valahogy:(((( Jaaaj, hiányozunk nekije és ő is nekünk:((( Ő is gyógyuljon meg!

    VálaszTörlés
  4. Halló, itt vagyok, megjöttem abból a fránya dolgozóból. Most már nyerhetnétek a lottón, hogy kicsit több időnk legyen egymásra.
    Dórika! Szeretnék jelentkezni majd a Pécsen induló buborék fújó tanfolyamra. Lehet kicsit lassan fogok tanulni, de addig nem nyugszom amíg meg nem tanítasz.
    A kórházi kajától nem csodálom, hogy elment az étvágyad. Attól nekem is elmenne.
    Apa légyszíves tegyél meg mindent, hogy Dórinak legyen kedve újra enni. Éjjel lopózz le a konyhába, és süssél főzzél :).
    Vagy egy jó kis szalonna party ? :o)
    Nyelvesleg elájultam a mai eszperente remekeden :). Örülök, hogy tanultál tőlünk :)))))))) !
    Aranyhal! Légyszíves szombaton vidd el a mi szeretetünket Dórinak és Zapának. És majd sok- sok fényképet szeretnénk erről a szuper programról. A vízilovaknál mindenképp emlékezzetek ránk :). A jegesmedvéket pusziltatom. A zsiráfokat is!
    Nagy öleléssssssssssssss:)
    Puszedli: Bogyolinó

    VálaszTörlés
  5. ...Az eszementért még számolunk...1,2,3,
    Jöttök még felénk.....fuss ha meglátsz..... :o)

    VálaszTörlés
  6. Sziasztokok drágáim!
    Bence ideengedett a gépéhez néhány sor erejéig, mert halaszthatatlan és very fontos játékban van.
    Az én gépem winchesterének kapeca van, semmi remény, hogy újraélesszék....:(( nem tudom mi lesz ezek után:( De rajta vagyunk egy barátommal, aki ért is hozzá, és talán....talán.... mert keretem nem enged újat venni:(
    De jól vagyok, csak mérgelődök ezen a sz@r....kakán!
    Örömmel olvastam a soraitokat, Dórim jobban van, ez is boldoggá tesz, és Pisti is remekel, tehát jól van a helyzetéhez képest.
    Aranyhalacska, kérlek Téged nagyon szépen, puszilgasd és ölelgesd meg a Dórit és az Apát helyettem is nagyon nagyon nagyon:)) ...:(hiányoznak erősen!
    Szóval, amint tudom megint jelentkezem, de minden nap közelharcot vívni a Bencével....az sem kis munka.
    Pusszantás mindenkinek és nagyöleléééééééééééés:
    egy Vacsuti elgépetlenedettsárkányhajtóbánatművész:)

    VálaszTörlés