2011. július 29., péntek

Péntek (Robinson nélkül) 2011.07.29

Vidám, probléma mentes szép napot Mindenkinek!

Itt a hétvége! Azt gondolom, ez kicsit másabb lesz mint az eddigi napok voltak. Remélem holnap képekkel és élményekkel teli beszámolót írhatok. (Ha lesz rá erőm!)
  Köszönöm mindenkinek az együtt érző sorokat! Ezek a problémák változatlanul fennállnak, de bízom benne, hogy hamarosan valamilyen megoldás születik. (Muszáj lesz, mert már nem sokáig vagyunk itt.)
  Olyan jó, hogy vártok bennünket!! Gyakorlatilag két hónapja még nem is tudtunk egymás létezéséről, most pedig tényleg olyan érzésünk van, mintha egy családba tartoznánk.  Ti értitek ezt?? (Végül is én értem, csak olyan hihetetlen.)
  Dorcsinak ma egyébként meglett a vérképe. A CRP kivételével minden rendben van. Ez viszont éppen a ötszöröse a normálisnak. Valójában annyit jelent, hogy valami gyulladás van benne. Nem lehet nagyon komoly,  mert akkor a fehérvérsejt szám is megnőtt volna. A nyirokcsomói viszont be vannak dagadva. Ettől függetlenül, jól érzi magát.
A macikával mély álomban
Reggel nem igazán akart felkelni. Teljesen lusta volt. (Neki sem volt sima az éjszaka)
Azt nem mondom, hogy túl későn ébredt volna, de az ágytól nehezére esett elválni. Még a reggelijét is oda kérte. Végül 11 óra tájban, már úgy nézett ki, mint aki képes lesz kibírni ezt a napot.
Nagyon megörült egyébként a képeslapoknak, amiket ma kapott. Tomi verse tetszik neki, és köszöni szépen! A lapokat is!
huncutkodás
...és még csak 10 éves lesz!!
A délelőtt az imént leírtak miatt gyorsan elszaladt.


A mai ebéd egyik része ehetőbb volt a heti sorozatnál, bár a só most is többségi hányadot élvezett.
Egyébként tegnap hallottam, hogy állítólag a konyhán van egy orvos, aki megkóstolja az ételt, és az alapján hagyja jóvá. Nem tudom elhinni, hogy ez igaz. Két dolog lehetséges, az egyik, hogy kóstolás után csesznek vele valamit, a másik, hogy ha valóban létezik ez a személy, akkor  olyan lehet, mint drága nagymamám volt, aki hol túlsózta az ételt, hol sehogy, de neki szájpadlásos fogsora volt, és nem érezte az ízeket.
Persze, ez blog szempontjából most teljesen lényegtelen.
  Ma egyébként hosszú napok óta végre nem esett az eső. Ezt a remek alkalmat kihasználva ebéd után, pontosabban ebédidő után (én vigyázok a vonalaimra) lementem füvet nyírni!! (Halkan jegyzem meg, hogy ma sem készült róla fotó!)  Most nem szállt rám a por. Dórika pedig társasozni ment az önkéntesek vezetőjével, és egy korában rehabon fekvő nagy fiúval. Később pedig  a jó időt kihasználva edzést tartottunk a holnapi szabadtéri programra. Lent voltunk egy fél órás sétán. Tovább nem bírtuk, menni kellett "szívni".
Ülő sor balról jobbra: Editke, Margitka(dr.nő), Dórika
az albummal
Időközben Dorcsihoz megérkezett Editke a mozgásterapeuta, és azon kívül, hogy a lábacskáit átmozgatta, hozott neki egy nagyon klassz fényképalbumot. Azonnal megindult a fényképek rendezése, mármint azokból, amik megmaradtak, mert nagyon sokat elkértek tőlünk. Ez idő tájt vette át az ügyeletet kedvenc doktornénink is. Dóri mindkettejüknek nagyon megörült. Miután az épület csaknem kiürült, egy közös társasozást is kicsikart a lányzóm. Aztán az egy partiból kettő lett, majd készülődtünk a vacsihoz . (Kár, hogy nem írhattam bele az "ut" betűket.  Az lett volna csak az igazi!!!)
Na, ki az?
Már lefekvéshez készítettem a miniboszit, (bocs! apróboszit,-mindíg kijavít, bár ezt most nem látja, de ha holnap ill. ma elolvassa, akkor a lekiabálja a hajam.), amikor befutott Bius hívása.Végül SKYPE-on kötöttek ki Dorcsival.  A dolog vége az lett, hogy alig tudtam ágyba küldeni a "nagylányt". Persze, hogy boldog volt. (Ma nem tudtunk senkinek se levelet küldeni valami oknál fogva, de valószínű, hogy mi nem voltunk a "szeren".) Jól jött neki az esti csevej.


Míg el nem felejtem, ma reggel addig nem volt hajlandó felkelni, amíg el nem énekeltem neki, az "Apu, hod med be...?" refrénű dalocskát. Ez őrület!!! :-)
Ki is találta ezt ki??? Ha lehetne, kérhetnék még hasonló ötleteket?!  (Meg ne próbáljátok!!!)
Dióhéjban ennyi történt ma, egészen pontosan ennyit írtam le! (Ez gyönyörű záró gondolat volt!)
Inkább Dorcsi holnapra vonatkozó "piktogramjával" köszönök el. Legyen mindenkinek ilyen napja!

9 megjegyzés:

  1. SZÉP NAPOS NAPOT!
    Pisti, kívánságod számomra óhaj - majd mindig fogok javasolni a Nyuszi zenei neveléséhez megfelelő, magasszintű, és igen érdekes zeneszámokat! Mint pedagógus, tudhatod te is, hogy egyes események előtt fontos az érzelmi ráhangolás - hát ez annak része volt!:) és ne szerénykedj - biztos nagyon szépen és átéléssel énekelted! Majd ez is rajta lesz a cd-den! Tuti siker!
    Na, a lényeg: szép napot, jó szórakozást! - apának ne engedd, Dóri, hogy az oroszlán szájába bedugja a fejét, t i l o s hangosan felröhögni a vizilovaknál, mert eszetekbe jutottunk, és, ha látnád a sörényes amőbát, kérlek, fényképezd le, mert eddig csak hallottam róla(saját magamtól), de most már naggyon kiváncsi vagyok rá!

    Jó aranyhalazást, kirándulást, jólérzést!
    (A CRP -t szerintem tücskök okozzák, nem is tudom, mikor engedhettél a Dóri közelébe, apa, ennyi tücsköt, lehet, mitőlünk van, mert itt olvassa a sok tücsköt-bogarat, pedig a Vacsuti még korlátozott létszámban van is jelen...ó, te jó ég!tessék tücsökteleníteni!)

    :))))))))))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  2. Hi-hi-hi ;) ... megint itt vagyok ni-ni-ni:)
    Nincs új a nap alatt.... meg a blog alatt sem, ami semmi nem nagyon egyáltalán baj, kimenőt tessék élvezni, napot elküldtem, esőt szabadságoltam, a meleget a hideggel kevertem, tehát nem főtök meg, de fázni sem fogotokok. Remélem jól csinyátam!?! Elmeroggyant vagyok teljesen már korán reggel kukorékol a kakas, mert az ejjj mi a kő tyúkanyó kendről kiderült, hogy mátyásmadár volt az ablakom alatt és a kányával paroláztak hajnali fél hatkor, mintha mi sem történt volna. Meg akartam dobálni a papucsommal mérgemben, de az meg átrepűlt a szomszédba, most se papucs, de annál inkább zajosak. Ha bárki semmit nem ért ebből az egészből, kérdezze a kapanyányi monyókot, mert ő is teljesen meg van gárgyulva:))
    A Bence gyerek meg tegnap megsütötte az első hamubasült pogácsáját, engem megszégyenítő alapossággal, hát mit mondjak: megpróbálom rávenni, hogy süssön Nektek is...Nagyon fimon lett:) Dórinak biztosan megteszi az ördögszülöttje:) A gépem még mindig romjaiban hever amíg tüzesen nem süt le a nyári nap sugára, de a Pálnak majd most már megmondom, hogy bajban ismerszik meg a barát....ezt veheti figyelmeztetésnek!!!! És addig is bekaphatja a hórihorgas, kézzelfestett kertitörpe balkezes csákányának a nyelit! Pont.
    Ha bárki ezek után hibbantnak vélne mintegy véletlenül, az jöjjön be velem a Rét utca 2.-be és ott majd megállapítják ki a hibbant:)
    ...mert én az vagyok, de így születtem - vállalom ;)
    Legyen mindenkinek nagyon-nagyon szép a hétvégéje, főleg a zállatkert és környékén...és itt most nem a lakhelyem környékére gondoltam! :)
    Erőt egészséget a banyatanyásoknak, kellemes vízhőmérsékletet a halacskáknak, és jó szelet az összes seprűn repdesőnek szerte a világban!
    Ezzel befejeztem mielőtt valaki elvitet az apáca zárdába....
    Nagyöleléééééééééés:
    egy Vacsuti huzatotkapottrézfánfütyülőkergekenéz:)

    VálaszTörlés
  3. Vacsuti, kedves, olyan de ja vu-m van:)

    VálaszTörlés
  4. csak mert azt hittem nem lett új!! És a tegnapihoz írtam....véletlenül! ...Nem tudom már kezelni a rendszer(eme)t....:)

    VálaszTörlés
  5. és ma, szombaton van a Vacsuti nevének a napja! Isten éltesse!

    VálaszTörlés
  6. Kiscsillag!
    Legyen csodás napod holnap!-vagyis ma.:)
    Jó éjt mindenkinek!

    VálaszTörlés
  7. Jóóóóóóóóóó reggelt Sziládiék és boszinépek:)

    Nagyon remélem jól telt el a tegnapi nap, és az időjárás sem rongálta el. Amit tudtam megtettem ez ügyben:) Itt csodásan sütött a nap, meleg is volt, csak estére ért ide egy brutál zivatar, de az sem tartott egy óránál tovább, ha jól emlékszem... márpedig én sosem emlékszem jól:)
    Bízom benne Pisti, hogy most akkor kialudtad magad éccaka, és valamennyit (már ha lehet így ) pótoltál az elmaradásodból...
    Mindjárt itt az augusztus 8.-a! HURRRRRRRÁÁÁÁÁÁÁÁ!
    Nagyon várom már. Dóri remélem rákészülsz sok pihenéssel a társaspartira:) Mert rengeteget kell pótolnunk. :)

    macskalajcsi...nem látta Vacsuti nevet a naptárban, de ha Te mondod..... ;) .. biztos, ami biztos megünnepeltük, hogy később ne legyen gond:))))
    Mindenkit pusszantok.
    Nagyölelééééééés:
    egy Vacsuti mégmindigelgéptelenedettbennszülött:)

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok barátok :o)

    Gondolom a tegnapi nagy kirándulás résztvevői még javában szusziznak. Tuti elfáradtak ezen a jó kis programon.
    Én már nagyon várom a beszámolót. Remélem készültek képek is.
    De nemsokára nekünk is lesz sok-sok alkalmunk arra, hogy veletek legyünk.
    Igen Vacsuti jól írtad, mindjárt itt van augusztus 8.-a :o). Végre magunkhoz ölelhetünk benneteket.

    Puszi mindenkinek :)
    Babybogyeszka

    VálaszTörlés
  9. Halihó Mindenki!!!

    Tegnap megtörtént a nagy túra :) Kb 5 órát töltöttünk az állatkertben és Dóri nagyon elfáradt, meg mi is. Azt hiszem nagy élmény volt neki is és nekünk is. Volt elefánt etetés és egyéb nyalánkságok, majd István leírja :) Nem veszem el a kenyerét. Azért késik a blog, mert kicsit ügyködtünk tegnap a gépen, csináltunk külön képes részleget, hogy egy helyen legyenek a képek, de a piszok blog nem akarja így megtalálni őket. Majd ma ránézek, és táv gyógyítok. Remélem sikerül :)
    mikor visszaértünk azért még előkerült a Labirintus és lenyomtunk két partit. Sajnos indulnunk kellett...
    Hát versenyt futottunk az idővel, éppen csak elértük a vonatot. Pont bemondták az utolsó felszólítást mikor felszálltunk. Nem találtuk meg a helyünket se még és már indult is a vonat.
    Jó volt újra kicsit együtt lenni, kár hogy olyan gyorsan szaladt az idő!
    Vacsuti, köszönjük szépen a jó időt, néha volt egy kis felhősödés, meg némi szél, de ettől eltekintve sütött is sokat a napocska.

    Pusszantás és nagy ölelés mindenkinek!!

    VálaszTörlés