2011. július 27., szerda

Szerda 2011.0727

A remény újra meg újra felütötte fejét a lelkemben,
hogy aztán gyorsan eltiporja valóság.

Áldásos, szép napot Mindenkinek!

A mottó nem azt jelenti, hogy bármit is feladnék! Szó sincs róla! Csupán úgy alakulnak a dolgok, hogy egyátalán nem tudok rajtuk kiigazodni. Ha történik valami jó, azt nem kapjuk az élettől ingyen. Keményen fizetni kell mindenért. A fizetés módját még nem tudom, s hogy konkrétan hol lesz a kassza, azt sem.
Ami biztos, fel kell készülnöm a harcra, amit megint az előírások útvesztője fog övezni.
Egyszer már végig csináltam. S ha valamit egyszer meg tudunk tenni, azt meg tudjuk tenni még egyszer. Az igaz, hogy az első csatát elvesztettem, de a háborút megnyerhetem. Némi változtatásra van szükség. Azt viszont senki ne kérdezze, hogy miben! Bár már van tapasztalatom, mindíg jönnek közbe olyan dolgok, amire nem lehet felkészülni.
   A jelenlegi felállás szerint mindjárt itt lesz az iskola kezdés problémája. Tervek szerint Dorcsi visszakerül a volt iskolájába nappali tagozatra, és hozzávetőlegesen negyven kilométert kell ezért utaztatni. Az ottani ellátása számomra bizonytalan, s hogy miként fogja bírni, az még inkább. Végképp nem értem, hogy amíg csupán 600 méterre voltunk az iskolától, addig miért nem járhatott?? Vagy hozzá miért nem jött ki 10 percre sem tanító egy tanéven át.(Függetlenül attól, hogy az iskola megkapta a gyermekvédelmi támogatást.)
Ezzel kapcsolatban még egy dolgot nem értek. (Ha valaki igen, kérem magyarázza el!) Az a gyermek, aki pillanatnyilag nem terhelhető a legcsekélyebb gyógytornával sem(!), az miként lesz képes alig egy hónap múlva
iskolába járni (kockázat nélkül),ott 4-5 órát végig tanulni?!
Bárki megkérdezhetné, hogy hova lett az optimizmusom, amiről annyit papoltam?  Nos, én optimista vagyok, és éppen ez az, hogy optimista, nem hülye! Én lennék a legboldogabb, ha minden ilyen egyszerűen és simán menne. A realitásoktól viszont nem szabad elrugaszkodni.
Ez csak a felmerülő problémák egyike. Nem is a legsúlyosabb.
A többiről majd talán máskor.
Természetesen leírom a jó hírt is, bár már a megjegyzések közt olvasni lehetett, igen, megyünk vissza Pécsre augusztus elején. Hogy melyik napon, azt pontosan nem tudom, mert három dátum is felmerült. Én legvalószínűbbnek a 8-a magasságát látom, mert itt akkor zár be a rehab. Aztán majd kiderül!
Sokáig nem lehetünk ott, mert "jön az iskola"!

Kicsit rátérek a mai napra, amelytől sokat t vártam !  Mindenképpen többet, mint amit az első kettő adott.
Végül elmondhatom, hogy ha nem is úgy alakult minden, ahogy szerettem volna, valamivel mozgalmasabb volt a napunk. Sőt az éjszakánk is. Nagyjából óránként voltam fönn Dorcsinál, aki szerencsére minden "kezelés" után gyorsan visszaaludt. Meglepő módon reggel már 8 órakor fel is kelt, azaz elhagyta az ágyat. A közérzetére nem panaszkodott, azt mondta, jól érzi magát, és a torka sem fájt már.  Bírta az egész napot, valami még sincs rendben. A feltételezésemet némileg alátámasztja a napi 40-45 szívás. Még mindíg nem sikerült megoldani a kanülbetét-problémát. Ez elég sok gondot okoz, és némileg köze van a dologhoz. Erről azonban nem a blogban kellene írnom. Most C-vitaminnal is bombázom.(Csak természetessel!)
készülnek agolyók
Ma reggelizett is Dórika, aztán meglepetésre, háztartási foglalkozás volt.(Itt jegyezném meg  bogyolínónak, hogy nem tudok leszökni kajcsit készíteni a konyhába, mert nincs konyha! Konyharuha is csak egy, az is a miénk!)
Szóval a foglalkozás keretén belül kókuszgolyókat gyártottak a gyerekek Manó is nagyon élvezte.A végén természetesen el lehetett fogyasztani. Finom lett! (Ahogy "lajci" mondaná: Nem esett messze az apja a lányától) Dorcsi viszont azt üzeni, hogy a felsorolt finomságokra egyáltalán nem fájt a foga!



 A cukrászkodás  után zeneterápia volt, amelyet most Dórika is szeretett.
(Megjegyezném, hogy Ő készült a foglalkozásra egy rajzzal, amit ott fejeztek be.)
Az ebéd az alulmúlta önmagát. Ezért kimentem a közeli kifőzdébe, és onnan hoztam be kajcsit. Hát... az  sem a Gundell!!
Ezzel a jelentősebb programok lefutottak. Délután zenélgettem kicsit Dórinak, eljátszottam neki legújabb dalom, és örültem, hogy tetszett neki! Hozzávetőlegesen 5 órától szabad foglalkozáson voltunk estig. (Nekem azért akadt egy-két szívás!)
Ma egy picivel jobb étvágya volt a csajszinak. Vacsorára melegszendvicset csináltam neki, amit meg is evett.
(Ezen kívül lehet itt még virslit főzni (vagy melegíteni), készíthetünk mindent amit mikroba lehet.
Este gépezés volt a program,majd 10 után nem sokkal fekvés, és békés alvás következett.
Rám is ez fog most várni, igaz már megint két óra van. Jó éjt mindenkinek, vagy jó reggelt,vagy szép napot!!!

7 megjegyzés:

  1. Szép jó reggelt mindenkinek!
    Drága István, tuningold azt a leánykát, hogy fogja így bírni a nagy túrát? Vagy már gyúrtok rá?
    Az ide utazásotokkal kapcsolatban én azt az infót kaptam, hogy 8-án jöttök és három hétig maradtok. Szerintem nem lesz egy szabad percetek sem :) Újra lesz miről írni a blogban oldalakon keresztül.
    Igyekszem csajok mindenki helyett megölelgetni őket, bár akkor lehet, hogy az egész nap az ölelgetéssel fog eltellni és nem a kirándulással. Ettől függetlenül megpróbálok jól teljesíteni! :) Képekben nem lesz hiány, azt garantálom :) Max. feltöltöm egy tárhelyre és ott lehet majd nézegetni.
    Dóri ügyes voltál, jól gyúrtak a kókuszgólyót. Lassan te főzöl majd apának!
    Milyen az idő felétek?
    Pusszantás és ölelés!

    VálaszTörlés
  2. Pisti! Ne idegeskedj - tudom, könnyű ezt mondani...de:a végeredmény a lényeg, aminek muszáj sikerülnie. Az első küzdelmet vedd bemelegítésnek-megadta a rutint, tudod, hol kezdd, mit ne tégy és mit igen. Persze, a pofonoktól az ember lelkesedése alábbszáll, de hidd a Bölcs nyugalmával, hogy előre, a jó felé tartotok!
    Ésszerűséget ne keress hivatali döntésekben....de persze minden az érdeketekben..A gyógytornához elfelejtetted odaírni, hogy "papíron" nem terhelhető a nyuszi...amihez Andikának is lenne egy-két odaillő szava...A 40 km utazással járó stresszt és fáradtságot, meg az átlag iskolai környezetet biztos jól bírja majd.
    Akkor is:ELŐRE, a medve bőröndjére!:)
    Várunk Benneteket, augusztusra is, meg szeptemberre is, meg örökre is!:)

    Ha valaki találkozna egy jó képességű, kóbor Winch Eszterrel, legyen kedves irányítsa a Vacsutihoz, hogy velünk tudjon lenni itt! A címe: Bogi kutya udvara, bent Matyával meg egy Sárkánnyal!!!Sürgős! Szerintem az elvonási tünetek miatt jelenleg az udvaráról füstjeleket küld Dórinak! Sok-sok szivecskét!

    Dóri! Gyógyulj!!!!!! Puszka!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Jó reggelt kívánok!
    Természetesen borús, párás idő uralkodik ezen a vidéken, de úgy értesültem, hogy országosan ez a helyzet. Tuningolom Dorcsit, és gyúr is a szombatra. (tegnap pl.kókuszgolyót) Én is hallottam a 8-át, mint távozási-érkezési időpontot, azért is írtam, hogy én ezt látom legvalószínűbbnek.(Volt 6-a, 15-e, is)
    Az öleléseket szívesen vesszük, s már várjuk is. Aztán küldünk is, tehát lesz munkája az uszonyaidnak halacska!
    Úgy gondolom, a pofonoktól edződtem, bár óvatosabbá is váltam. Ugyanakkor eljutottam odáig, hogy vissza is ütök!Dorcsi terhelésével kapcsolatban a logikát nem értem. Bízom abban, hogy bírja majd sulit, bár meggyőződésem, hogy neki más alternatívára lesz szüksége. Elsősorban a biztonság miatt.(Erről szerintem fogunk beszélgetni majd.)
    Mi történik már megint Pécsen? Még csak tervben van, hogy megyünk, és Murphi már ott bújkál és garázdálkodik. nNagyon hiányzik a Vacsuti-komment! Remélem Eszti hamar rendbejön. Szorítunk érte.
    Pusza mindenkinek!

    VálaszTörlés
  4. Hűűű de jó,mit hallok!!! Jöttök Pécsre?! Az szupi,találkozunk!!! Igaz nekünk az is majd 100 km de azt könnyebben legyűrjük,mint a 170-et.:)
    Akkor már kezdhetek is valami "hazai" programon gondolkodni??? Meg mi is megyüüüünk!!! Játszunk majd,dumcsizunk és "ölelkezüüüüünk"!!!
    Dórika sokat eddzél akkor arra a 3 hétre,mert szerintem nagyon le leszel strapálva!-és a határidőnaplódat is készíts elő,hogy minden látogatónak tudjál időpontot adni!
    Szombatra gyönyörű időt kívánok és sok sok mosolyt,nevetést! Gyuszinak pedig nyugdíjazást...
    Mindenkinek Puszi de legtöbb Dórika Hercegnőnek!!!
    Vacsutinak még elfelejtettem megköszönni a kedves kinevezést. Most pótolom! Köszönöm!!!
    Na még egy Puszííí

    VálaszTörlés
  5. Mindig a reményhal, aki utoljára nevet!!!!!

    Jó éjt! (Kérjük vissza a Vacsutit!)
    Nyugodt álmokat mindenkinek! Mingyá szombat!:)))

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok :)
    Megjöttem a dolgozóból :). Utána vártam a szerelőt, mert nálunk lassan minden nap elromlik valami. Kávéfőző, csap, gázkazán...Az utóbbi fáj leginkább. De talán holnap meggyógyítják. Hiányzik a komfort érzetem...

    Dórika lassan de biztosan gyógyulgatsz végre. Pár nap és semmi bajod sem lesz. És az étvágyad is kezd helyrejönni. ( Dórika tudod mi az, hogy étvágy? :):):) nem bírtam kihagyni,mert még mindig a fülemben cseng, ahogy meséltétek....)

    István! Aki ilyen jól főz, annak nem jelenthet problémát, hogy nincs konyha :). Majd megtalálod a boszorkány konyhát (Pécsen), és újra kotyvaszthatsz finomakat. Szerintem már a nővérek is ki vannak éhezve a főztödre (is). :)És hát mi is :)...

    Jó, hogy van időpont amit várhatunk:).
    Remélem sikerül majd összehozni jó sok találkát. A hétvégéim tuti szabadok lesznek, hétköznap néha azért be kell járnom dolgozni. De ha nyer valaki a lottón akkor jelezzétek, jobb dolgunk is lehetne a munkánál.

    Dóri egy hörit megtartok neked ahogy ígértem. Az első találkára megpróbálom elvinni magammal hozzád vendégségbe. Utána vigyázok rá amíg nem lehet végleg a tied. A névadást ne felejtsd :), szegény már aggódik, hogy neve(le)tlen marad.

    Pista bátyó akkor ezek szerint te is iskolába fogsz járni? Mert Dórit valakinek el kellene látnia. Érdekes szervezés az tuti. Én naponta 50 km-t utazok oda-vissza amikor dolgozok. Az sem egy leányálom. Ezek nem igazán vannak tisztába azzal, hogy mennyire leterhelik ezzel Dórit. Abból a pénzből amit az utaztatásra költenek, bőven kifutná egy magántanárra.
    Remélem azért valamit kitalálnak, és ez csak egy "baromság" marad az emlékezetünkben.

    Dóri a kókuszgolyóra majd mi is igényt tartunk ám! Majd csinálunk együtt.

    Pista bátyó te meg gyakorold az új dalodat, mi meg boszik majd betanulunk rá egy koreográfiát, és leszünk a háttértáncosaid :).

    Puszilok és ölelek mindenkit, de legfőképpen kicsi cukrász BOSSzinkat :)

    Bogyolinó-mogyolínó :)

    VálaszTörlés
  7. Háááát...pálinkás jó estét kívánok az én kis barátaimnak:)
    Ma az a nagy szerencse ért, hogy kaptam macskalajcsitól egy winchestert, de sajna én nem voltam elég hozzá, a Pál meg a felhőszakadás miatt nem tudott átjönni... talán majd holnap! :(.... Majd zaklatom, mert a közelharc a fiúkkal a gépért nem nekem való. Bár ma simán ideengedtek:)
    Hát az egyik szemem sír, a másik nevet a hírek hallatán... Pistikém, Te csak tarts ki. Muszáj lesz, tudod.... Dórikám Te is készülj a pécsi ittlétre, igyekszem majd minél több időt veled tölteni:)....
    Mindenkinek köszönöm, hogy hiányol, ez olyan jól esik az ember lelkének.... Nagyon elmagányosodtam nélkületek, hihetetlen mit tud tenni egy ilyen apró lány az emberrel:))) Elvonási tüneteim .-... igen, vannak, nem kicsit... feszült vagyok és türelmetlen a fiúkkal is, a melóhelyen is, de igyekszem kezelni a kis csődömet.... enyhe sikerrel:)
    Holnap megszállom a Palit, hátha életet tud lehelni élettelen masinámba és akkor bepótoljuk a hiányzásomat:) ..
    Ezt vehetitek fenyegetésnek!!! :o)
    Matya rettentően bolhás lett, lehet elkaptam már én is:)
    Szóval igyekszem mielőbb jelen lenni itt a "családban" megint!
    Mindenkit - de tényleg mindenkit! - ölelek és cuppantok, legyen szép a hétvégétek, teljen vidáman, és eseménydúsan, boldogan!!!
    Nagyölelééééééééééééés:
    egy Vacsuti elvonásitünetes-bánatoslógósfejű-földreszálltangyal
    (Odafentről meg igazán megadhatnák már azokat az emlegetett szárnyakat, nem?!??... mennyivel könnyebben közlekednék!!)
    :o)

    VálaszTörlés