2011. szeptember 19., hétfő

A tizenötödik nap (szept. 19. hétfő)

Békés napot kívánok!

Már két hét telt el törökbálinti tartózkodásunkból.
Mondhatnám azt is, hogy elrepült ez a tizennégy nap. Bizonyosan hozzájárult ehhez az is,
hogy minden napra jutott valami újdonság. Ha pedig nem volt szervezett program, akkor is találtunk magunknak érdekes elfoglaltságot, valamilyen szórakozást.
A hátralévő időre nézve is valószínűsíthető, hogy programokból, elfoglaltságból, és érdekességből nem lesz hiány. Ez mindenképpen jót tesz a Manócskámnak, aki az utóbbi időben kifejezetten jól érzi magát.
Örömmel jelentem, -s ezzel egyúttal a kommentre is reagálok-, hogy a folyadék bevitele is az átlagos fölé kúszott. Eddig sok esetben már az is jó volt, ha fél litert ivott, s hozzá jött még a leves és esetleg egy joghurt, most az utóbbiak nélkül is megvan minimum a nyolc dl folyadék. Tegnap pl. 1,2 litert ivott, plusz legalább 3 dl levest is evett. Ez nagyon jó. Működik a "varázs-bögre"!




A mai nap azzal kezdődött, hogy újabb "régi" ismerős, Erika érkezett a házba.
Csak néhány napra jött, csütörtökön már megy vissza. Kíváncsian várjuk, ki lesz a következő.


Reggeli után Dórika már nagyon várta a másik
Erikát, hogy egy kicsit garázdálkodhasson.
(Ez abból állt, hogy kalapáccsal különböző csempéket tört darabokra, hogy majd később gipszbe rakva valamilyen dísz tárgyakat készítsen.
Ez már szinte a végeredmény, legalább is, ami a zúzást illeti.
A kép jobb oldalán Ildikó látható, akit ma ismertünk meg, -homokozót hozott a háznak- és kicsit itt maradt beszélgetni. -Ez annak is köszönhető, hogy a kisebbik Erikával Pécsen osztálytársak voltak, és hat év után most találkoztak először. (???)Megtudtuk, hogy Ildikó főállású anyuka, és önkéntes is egy kórházban, miután felajánlotta, hogy szívesen bejönne játszani, mi örömest éltünk a lehetőséggel.






A hangulatra sem lehetett semmi panasz. Kicsi és nagy egyaránt jól érezte magát.
A munkálatoknak ezzel a részével ebédre végeztek.
A továbbiakra délután (Dóri részéről),  és holnap kerül sor.




Ebéd után a nővér Erika foglalta el Dórit.
Később megjött Angelika is, aki harmadikos
könyveket hozott Dorcsinak. Így már a tanulás is
egyszerűbb lesz.
Egészen vacsoráig ezzel foglalatoskodott.
Kora este a főorvos úr is megérkezett, megvizsgálta Dorcsit, mindent rendben talált.
A vizsgálat után sokat beszélgettünk vele. Adott néhány jó tanácsot a jövőt illetően.
Annyira jól esik, hogy törődnek velünk. Az pedig különösen jó, hogy a törődés mögött, nem kötelesség, hanem együttérzés és emberség lakozik.
Nyolc óra után Erikával bementünk Budaörsre Manónak ajándékot venni. Nagyon örült neki, de erről majd később írok nagyobb részletességgel.
Fürdés után fekvés és alvás következett.
Remélem a mai éjszakája is olyan nyugodt lesz, mint amilyen tegnap volt.
Nos, röviden ennyit a hétfőről. Viszlát mindenkinek/vel holnap!

                      

4 megjegyzés:

  1. Sziasztok Sziládiak!
    Megvagytok! És végre én is! Bár a macska ne lenne meg ma! Annyira büdös, hogy Matya ellenes tüntetést szervezek...... Nem tudom mit ehetett össze, de olyan szaga van, mint az állatkertben a majom, oroszlán, bölény és görényketrec közelében, ezeket hatványozva, keverve. Borz-alom!!!! El kell hagynia a házat .......MOST! :)
    Na mindegy, majd kibírom, hogy ne hányjak, bár itt terült el alattam, szóval akár... akár én is lehetnék, ha nem tudnám, hogy itt van alattam.... Na de ebbe ne menjünk bele...
    Látom jól vagy nyuszika, remek emeberek vesznek körül, és nekem különösen szimpatikus ez az Erika. Olyan ritka fajta!!! Kérdezzétek már meg lécci lécci, hogy nem-e a vacsutik törzséből való??? Mert azok ilyenek ám! :)
    Ha mégsem, akkor én majd előterjesztem a felvételét a törzsfőnöknek, mert kellenek az ilyen emberek a törzsbe. A cseréptördelésben én is jó vagyok, főleg a kávéscsésze-cserépben és a pohár-cserép törésében. Néha a cserépedény törésében is.... sajna:(
    Dóri nyuszi szép vagy és azt kérdezték már többen is tőlem többen, hogy felszedtél-e pár kilót?, amit én félreértettem, és azt hittem rólam kérdezik ezt... Persze miután jó alaposan kikértem magamnak, akkor kiderült, hogy nem az én súlyom a kérdés trágya, hanem a Tiéd. :D De én is azt látom, hogy szépen kerekedik a pofikátok. Nem is tudom hogyan pótoljuk ezt a sok kedves embert, azt a sok érdekes elfoglaltságot majd itthon! Feladták a "Thábitaiak" a leckét a pécsi boszik seregének rendesen:)))) Lesz mit kitalálni, hogy majd itthon ne unatkozz:) De megoldjuk!
    Láttam a képeken és meg is leptél, hogy szeretsz sütögetni! Ha ezt előbb tudom, felvettelek volna kuktának hallod-e! Na mire jöttök, megérik az apukámék híres harkányi almája és az én egyik kedvencem az almás pite! Abban nagyon jó vagyok ám! Majd sütünk belőle annyit, amennyit csak tudunk! Már ha segítesz:)) Bogyolínónak is kell belőle enni, attól majd meggyógyul a szentem is!
    Várom a további, eddig meg nem mutatott tudásodat!!! :o)
    Puszillak és nagyöleééééééééééééééééééés:
    egy Vacsuti innen az itthonból:)

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok:)
    Varázsszó: almás pite :) hol van?Merre?Én is én is én is :).A sütés főzésben benne vagyok. Már várom, hogy megtaláljátok az igazi pécsi álom fészket!És akkor szabályosan szabályok nélkül nagyon jól fogjuk érezni magunkat.Sok-sok játékkal és nevetéssel. Hízni csak Dorcsinak lesz szabad.Bár ha így halad nemsokára meglesz akár a 12 kiló is, és akkor Pista bá nem füstölöghet :).Jeeeee
    A törzsfőnökkel Vacsuti a nevemben is beszélj, én is szeretnék családtag lenni, és tündérekkel cimborálni....
    Örülök, hogy sorra előkerülnek a segítő szándékú emberek.Nagyon nagy támogatásra van szűkség, hogy végre újra éljetek!
    Dóri folytasd a csodát, mert tudom, hogy mindez neked köszönhető! Add tovább az embereknek a szeretetet!Nagy szűkségük van rá!És mosolyogj, mert a te mosolyod a legszebb a világon!És varázslat is van benne aprófogú kis boszink!
    Szeretettel: Bogyesz (akit lassan már inkább Bac Ilusnak lehetne nevezni)Puszedliiiiiiiiii

    VálaszTörlés
  3. Én csak azt akarom mondani, hogy nagyon örülök, hogy itt a jó-idő, és szeretek mindenkit:)
    Csak így tovább!:)

    VálaszTörlés
  4. ui: Pista bá megírhatnád a Dóri és a csodabögre mesekönyvet :)
    (ha már blogot ritkán írsz, ejnyebejnye)

    VálaszTörlés