2011. augusztus 3., szerda

Szerda 2011.08.03

Jó napot kiáltok Mindenkinek!

Egy tömör, sokat sejtető, de egyébként eseményekben nem túl gazdag napon vagyunk túl.
Az éjszaka nehezebb, és rosszabb volt a vártnál, ezért én is kissé kótyagos fejjel ébredtem, illetve keltem fel. Ehhez minden bizonnyal hozzájárult az is, hogy az utóbbi időben nem sok időt hagyok a pihenésre. A Kismanóm még próbált volna szundizni reggel, de nem igazán sikerült neki. Reggel nagyon hangos volt a folyosó is, valami miatt vagy sírt valaki, vagy kiabált. Ezért Ő is fáradtan kezdte a napot.
Ami azonban nagyon fontos, ma olyan információk birtokába jutottam, ami felvillantotta a fényt a sötétségben.
Már eddig is többször említettem segítőnket, aki a kórház szociális munkása (nevének megjelenítéséhez nem kértem engedélyét, ezért csak a felét írom le) Anett elmondta, hogy már tárgyalt a pécsi illetékesekkel, és segítségünkre lesz, hogy nyithassunk abba az irányba. Nagyon hosszú út áll még előttünk, de a jelek biztatóak.
A részletekről nem tudok írni, mert egyrészről túl sok van belőlük, másrészt pedig én is csak annyit tudok pontosan, hogy hol kell elkezdenem. De ez is jó, ugye?!
Szó, ami szó, ez boldogsággal töltött el.
Ezen kívül még három dolog az, amit érdemes megemlíteni.
Az egyik, hogy lett új kanülje Dórikának, sajnos olyan, amilyet nem szerettünk volna, de  a régebbit már nem gyártják. Nagyon bízunk abban, hogy elő fog kerülni a pillanatnyilag Seholországban kallódó másik eszköz is.
A csere pillanata
A csere sem volt egyszerű, bár gyorsan lezajlott, nagyon fájt a Drágámnak.Sajnos utána sem lett jobb. Még most lefekvésnél is fájlalta.
Azt mindenképp meg kell jegyeznem, hogy hősiesen viselte az újabb megpróbáltatást.
(Az az érdekes, és számomra érthetetlen, hogy ami egyszer jól bevált, és a körülményekhez képest kényelmes is, azt miért kell megváltoztatni, és ha már változtatni akarnak akkor miért úgy teszik, hogy a tuti jót azonnal kivonják a forgalomból. Miért nem lehet választási lehetősége valakinek?
Az üzletben, ahol forgalmazzák ezt a terméket, azt mondta a vezető, hogy már több hasonló, ill. pontosan ugyanilyen panasz érkezett hozzájuk, amit jeleztek is a gyártó felé, de egyelőre nem sok eredménnyel. Hát...Bizakodjunk!)
A következő, amit meg kell említeni, hogy délután volt bent nálunk Zsófi és Miki. Málna ma nem jött velük, noha kiderült, hogy ez nem az ő döntése volt. Viszont részletesen megtudtuk, mi mindent csinált egész nap.
(Arról sajnos nincs szó, hogy Málna házastól, anélkül, vagy bokrostól Dorcsié lenne.Ám ha lesz megfelelő helyünk, akkor utána nézünk egy kutyusnak is.)
A harmadik dolog az, hogy ma a kedvenc doktornéni volt este az ügyeletes. Szerencsére a munkája engedte, hogy a vizsgálaton kívül néhány plusz percet is eltöltsön Dórinál.
Sokkal több említésre méltó esemény nem volt. Talán még annyi, hogy ma nem csak eljátszotta Dórika az étkezést, hanem igen tisztességesen evett is. ( rántott csirkemellet kért természetesen rizzsel.) Jó volt nézni a falatozását.) Ezenkívül evett még sonkát, joghurtot, kiflit. tömegnövelőt, vienettát, meg nem tudom még mit. Bárcsak a súlyán is meglátszana!
Holnap nem tudom, miként hogy alakul az írás, mert délután kezdődik a "Családi nap" vetélkedőkkel, bulival, stb. aztán csomagolnom és pakolnom is kell, mert pénteken bezár az osztály, és legjobb esetben is legalább két napra egy emelettel feljebb kell költözni. A többi motyót, -mert a neu-ra csak egy éjjeliszekrénnyi cuccot vihetünk no meg ami egy táskába belefér, mert kicsi a hely,- menetkészre kell pakolni, hogy ha tényleg tudunk menni Pécsre, akkor ne hétfőn kelljen kapkodni. Nos ezért nem tudom  mikor és mennyit tudok írni.
Ma, mindenesetre ennyi voltam. Puszi Mindenkinek!!!

4 megjegyzés:

  1. Sziasztok,

    az első kép láttán egyből fenékbe tudnám rúgni a kedves illetékeseket. Mért kell valamit ami jó megváltoztatni. Mondjuk mindennel ezt csinálják.
    Ennek a pöttöm lánynak épp elég kellemetlen és fájdalmas dolog jut, erre még ráraknak két lapáttal.
    Azt sem nagyon értem, hogy mért nem vigyáznak a meglévő dolgaitokra. Hogy tud egy kanül eltűnni????
    Kimérgelődtem magamat......
    A visszatért étvágy viszont jó hír. Remélem majd itt Pécsen sikerül híznia is Dórinak, mi majd kedveskedünk egy-két finomsággal.
    Jó, hogy próbálnak segíteni az ideköltözésetekben. És csak remélni tudom, hogy nagyobb lesz annak az aránya ami nem csak ígéret.
    Jelentem tegnap beiratkoztam az autós iskolába :). Hurrááááá
    Mindenkivel közölni fogom mikor kezdem a gyakorlati részét, hogy időben hazaérjetek előlem. :o)
    Ma érezzétek nagyon jól magatokat a családi napon :).
    Pista bá ne felejtsd el majd Dórit is bepakolni, mert nagyon nem lenne jó ha véletlen ottfelejtenéd :). Az emlékkönyvet is feltétlen hozzátok magatokkal, mert még sokan tartoznak a rajzaikkal.
    Millió puszi és ölelés nektek:Bogyeszka

    VálaszTörlés
  2. Jó reggelt!
    Örülök a jó híreknek! István annak mindenképp örülni kell, hogy tudod hol kell elkezdeni az intézkedéseket. Azt mindenképp tudnod kell, hogy ha tudunk bármiben segítünk!
    Jó szórakozást a családi napra és kevés pakolást! :)
    Annak mindenki nagyon örül, hogy jó az étvágya Dórinak, csak így tovább!!! Előbb utóbb csak megindul az a súlynövekedés is!
    Nagyon szorítunk, hogy előkerüljön a kanül. Az az muszáj előkerülnie! Mindent Dóri érdekében. Ha kell szerintem mind felmegyünk egyszerre és kiverjük a gyártóból a jobbik fajtát. Vagy tévedek??
    Sok puszi és nedves ölelés! Egy halacska a távolból!

    VálaszTörlés
  3. Jónapotkívánok mindenkinek! :)

    Sokáig vártam, hogy lehiggadjak a blogban olvasott kanül mizéria miatt.... hát nem sikerült!!! A jó édes anyját annak aki.... @<%߸¤&*.. és különben is!!!! MIÉRT-ek rohangálnak a homlokomon futófényként, csak sejtem a Te lelki világodat Pisti...
    LEGYEN MÁR VÉGRE VALAMI TÉNYLEG JÓ !!!
    Nem tudom ezt elküldjem-e, maradjon-e? Mert most viccet csinálni nem tudok semmiből:( Nem is akarok...
    Legyetek már itt, csak ennyi a kérésem....
    Beszéljünk.....
    Dóri, már tűkön ülök, nagyon várom, hogy láthassalak, hogy megölelgethesselek, megpuszilgathassalak.
    ... csak három nap.... kibírjuk:)) ugye?!?!?
    Nagyölelés mindenkinek:
    egy Vacsuti láthatatlansenkiházimitakarez?

    Bocs, ha szomorkásra sikeredett,de nem tudtam összeszedni magam mostanra sem(:-/

    VálaszTörlés
  4. Jó éjszakát Mindenkinek!:)
    Megjöttem én is...
    Kicsit elmaradtam az olvasással,oka:hosszú napok és rövid éjszakák:)meg fárasztó gyerek,meg kimerült anya stb.
    Hát reménykedtem,hogy Dórika állapotával kapcsolatban csupa jót fogok olvasni,de most elszomorodtam,mert szegénykémnek fáj...sok sok gyógypuszit küldök Kishercegnő oda ahol fáj!
    Jó lenne ha már egy kicsit könnyebb napok jönnének...
    Annak azért örülök,hogy ilyen sok látogatód van! Mindenki tartsa meg szokását! Én már azt várom,hogy én legyek a látogatód! Remélem nem kell már sokat aludni!!! Addig is légipostán küldöm ölelésem!
    A többieknek jó munkát,jó pihenést,szép időt jó napot és nemsokára jó reggelt kívánok!:)

    VálaszTörlés