2011. augusztus 5., péntek

Csütörtök 2011.0804

Szeretettel üdvözlök Mindenkit!

Kimerítő éjszaka után, egy fárasztó, de élményekben gazdag napon vagyunk túl.
Mint tegnap is írtam, ma került megrendezésre a családi nap. A tervek szerint az udvaron tartottuk volna, ám az égiek másként döntöttek. Egész nap esett az eső, ezért mindent át kellett szervezni. Így néhány program el is maradt, mert például az íjászatot a teremben nehéz lett volna lebonyolítani.
Tehát a  rossz idő miatt  az aula került feldíszítésre, ott volt az események zöme.
A gyerekek részére az egész, ebéd után kezdődött. Ekkor fogtak hozzá a papír díszek hajtogatásához és a díszítéshez. (Úgy gondoltam, hogy a képeket a végére rakom fel, nem vacakolok vele közben.
Szép számmal gyűltünk össze 3 órára. Sokan jöttek el olyanok, akik itt épültek fel, itt tanultak meg újra járni, beszélni, stb. olyanok, akik pillanatnyilag "szabadságon" vannak, és természetesen, akik jelenleg is az osztályon tartózkodnak Szóval nagy volt a "nyüzsi".
A rövid megnyitó után beindult az élet. Lehetett nemezelni, agyagozni, "ékszereket" készíteni, Volt akadálypálya;(Dorcsi Ezt akarta először kipróbálni, s meg is tette), hennafestés; és minden résztvevő egy hatalmas vászonra rakta le a kézjegyét, valamilyen alkotás formájában.
Később egy dalárda érkezett, akik többnyire bordalokkal és huszár nótákkal szórakoztatták a nagyérdeműt.
A programok közben folyamatosan lehetett csipegetni (pogácsa,tallér,magvas kifli, dinnye, zsíros kenyér és sült oldalas volt a választék.) Dórika azt mondta, hogy "bezabál", ennek ellenére két pogit tudott megenni. A hangulatos délután végére (fél nyolc) mindenki elfáradt. Dóri különösen lestrapáltnak tűnt. Mint később kiderült, ez nem is volt véletlen, alaposan felszökött a láza. Az imént adtam neki lázcsillapítót, és másodszorra is lefektetem. Holnap korán kell kelnie, mert a gépkörét is sterilizálni kell. Én pedig mára itt függesztem fel az írást, majd reggel folytatom, és beszámolok az éjszakáról.
   Jó reggelt kívánok. Eltelt az éjszaka. Azt kell mondjam, hogy a várakozásnál jobb és nyugisabb volt.
Dórika láza viszonylag gyorsan lement, és gyakorlatilag fél háromtól háromnegyed hétig aludni is tudott.
Én az éjszaka folyamán pakoltam a cuccainkat több, kevesebb sikerrel. Délután költözünk a neurológiára.
Reggel szétszedtem a gépkőrt, volt egy vérvétele a Manónak, trachea váladékot is küldtünk tenyésztésre. Az mindenképpen biztató, hogy éhség érzete is volt, és tudott reggelizni. (most tudott enni az oldalasból.) A közérzete egyébként rendben van. Reménykedünk, hogy a leletei rendben lesznek, mert az utazásunk ezen múlik. Nyilvánvaló, hogy "betegen" nem tudunk menni. Kedves boszikák! Vegyétek elő a varázsszereket, a nagy "hókuszpókos" könyvet poroljátok le, és a mágikus távgyógyító képességeteket felhasználva segítsetek Dorcsinak, hogy ott lehessen veletek minél előbb. Köszönjük szépen!! (Ez a kérés csak formaság volt, úgy is tudjuk, hogy magatoktól is ezt tennétek)
Nos többet nem tudok írni. (meg nem is érek rá) Jöjjenek a képek!!
Dekoráció készítés
A terített asztalok egyike
A Főorvos nő megnyitja a délutánt
Anett ismerteti a programot
Akadályok közt
A mászás már tökéletes
"Emlékhagyás"
Kész a "mű"
Hennafestés
Az eredmény
A Vad "kan-dalárda"
Kissé fáradtan
...és álmosan
Puszi mindenkinek!
(A képeket a teljesség igénye nélkül tettem fel.)



5 megjegyzés:

  1. Remélem, a Művésznő elleste, hogy kell hennát festeni, mert én is akarok!!!! Nagyon szép!:)A mászás is ügyes! De mért nincs arról kép, amikor apa szkanderozik a vad-kanokkal, meg zsákban véraláfut?????????????????????????Ezeket most kénytelen vagyok pusztán elképzelni:O)
    Dóri, jellemző és becsülendő, hogy te először az akadályokat győzted le, és utána jöttek a többiek! Igazad van, először essünk túl a nehezén, aztán szórakozzunk, de akkor aztán nagyon!!:)
    Azt én is olvastam,valahol, hogy az oldalas jobb, mint bármelyik antibiotikum! A benne levő koleszterinbomba felrobbantja és végleg elpusztítja a baktériumokat, azt hiszem, a mohákat, gombákat és harasztokat is!! A legjobb orvosságot választottátok! Aki tud, az nyer!:)
    Dobáljatok ki minden fertőt és fartőt az ablakon, továbbá vírusokat és "kókuszokat" is -ha repül arra kánya, kérjétek meg, vigye el, és ő se jöjjön a közeletekbe, úgy 1000 évig....
    Pisti, aki Apa, kérlek, ne felejtsd el mindannyiunk gyógyító pusziját egyenként rárakni a Dórira!!! Köszi! Harcra fel! Félre rusnya népség, nyerjen Dórika, a szépség!:)

    VálaszTörlés
  2. ....éppen "itt a piros-hol a pirost" játszottam egy vándorkiütéssel a karomon, amikor végre megjelent a blog! Hogy én mennyire megörültem!!! Vándorkiütés azóta is hol itt, hol ott jelenik meg rajtam...
    A lázasság miatt belekezdtem a hókuszpókos trükközésbe (mellesleg amióta elmentetek nem gyakoroltam!), aminek az eredménye az lett, hogy most már sok vándorkiütés leledzik rajtam. A Matya is gyanúsan kerülget, néha felém szaglászik .... de azonnal le is lép a területemről.... valami nem jól sikerült talán??? A talpamon is találtam néhány gyanúsnak is nevezhető szőrszálat, ami eddig nem volt jellemző rám, lévén lánctalpas vagyok.... Kezdek aggódni magam miatt is. Visszacsinálom, mire jöttök.... remélem. Lehet avas volt a varjú háj, amit beletettem.... Ha a hátam tollasodni kezd, az normális, mert mostanra ígérték arkangyali kinevezésemet és akkor csakis a szárnyam nőhet, más nem is lehet, ugye?!?!
    A programok remeknek tűnnek innen, Dóri balerína simán vette az emelt szintű gerenda mászás gyakorlatot, én sem tudom utánacsinálni! Erre megesküszöm! A henna nagyon szép lett, lajcsin is tuti jól áll majd, a tudást átadod Dóri nekem is és akkor összerajzolunk mindenkit aki él és mozog körülöttünk!
    Az tetszik a Bethesdában, hogy ennyiféle állatot beengednek a kórház területére.... vad kanokat is. Bár innen elég szelídnek tűnnek és jóllakottnak némelyik:)) Biztosan azért voltak nyugodtak is és danolászni is volt kedvük... A fedettpályás mankólengetésbe én is beszálltam volna - szó szerint.... szálltam volna:) mert menni vele még nem tudok, de repülni....!!!
    Azt a bacilus nevűt meg keressétek már meg és küldjétek el hozzám is, néhány aktuális pofont kiosztanék már neki, hogy rendet tanuljon! Ne ott keresgélje a helyét, ahová semmi köze nincsen!!! Egy valagba rúgást Pisti eszközöljél már ki, a fene egye meg! Az oldalas tényleg remek antibiotikum, nem csak a mohákat és harasztokat teszi helyre, de a parasztokat is. Ezt tanúsítom! Lám milyen egészségtől kicsattanó lettem tőle... túl kicsattanó is már kicsit :))

    Jó kis nap lehetett, minden esetre, és a végén az két kép!.... mariskát is köbe kínálták, attól ilyen betépett ábrázatú a Dóri???? Csoda, hogy nem aludt el ülve:)))))) De nagyon ügyes mutatványosok lesztek ti is a cirkuszunkban! .....
    Na mindenki eccerre és hangosan mondja utánam:
    "Bacilusra átok szálljon,
    néhány kánya arra szálljon,
    vigye el a fertőt messze,
    bacilus: legyél elveszve!"
    Na, ha ez sem használ, akkor jövök én a pofonokkal!
    Nagyöleléééééééééééééééés:
    egy Vacsuti földreszálltangyal:)

    VálaszTörlés
  3. ...hát arról nincs kép, de mint a fentiek mutatják, és be is vallotta, szegény Vacsutink nagyon ki van ütve:)))) mondhatni, kiütötte magát:) (mindjárt válaszol, hogy senki:))

    VálaszTörlés
  4. Drága Kishercegnő!
    Ha apa felrakott volna a "kissé fáradtan" és "álmosan" kép után egy harmadikat,amin éppen az ágyról borulsz le,azon se csodálkoznék a szemecskéidet elnézve...
    A képek alapján nagyon ügyesen vetted az akadályokat!-és milyen csini voltál!
    Tetkód nagyon klassz lett! Remélem én is láthatom majd még élőben!(úgyhogy ne mosakodjál túl sokat!)
    Szóval tetkó szép,szép de a pillangó! Az a legszebb!Biztos nagyon klassz délután volt.Csak most már gyógyulj meg!!! Úgyhogy én is hangosan elmondom:
    "Bacilusra átok szálljon,
    néhány kánya arra szálljon,
    vigye el a fertőt messze,
    bacilus: legyél elveszve!"-remélem sikerül!
    Ha nem küldöm Vacsutit!:)
    Jó éjt,szép álmokat Kishercegnő és küldöm a gyógypuszikat!!!

    Ui: Nagyon guszta az asztal...és én nagyon éhes vagyok:)

    VálaszTörlés
  5. A korlát hatalma
    Judit Csordás, 2011. augusztus 7., 12:25

    A biciklis minden nap megtette ugyanazt az utat, kis hátizsákjával. Az üres, használatlan füves területen át. Nem zavart senkit, nem tett kárt semmiben. Még a fűben sem, mert már egy kitaposott kis föld csapás volt ott, ahol ő ment. Nap, mint nap.

    Aztán egy reggel, egy nagyobbacska kő került a kis csapás elé. De a biciklis lazán kikerülte és folytatta mindennapos útját.

    Majd egy másik napon egy tábla került elébe, rajta reszketeg írással: A FŰRE LÉPNI TILOS! Ám őt ez sem tántorította el céljától, mert mennie kellett.

    Néhány nappal később már egy méretes tábla volt leverve a gyalogút elejére, hogy MAGÁNTERÜLET, IDEGENEKNEK BELÉPNI TILOS! Ezen egy pillanatra meglepődött és átgondolta, miféle szabálysértést is követ mostantól el, kinek mekkora kárt okoz azzal, hogy mégiscsak megszegi a táblába vésett törvényt. De a mérlegelés arra indította, hogy áthajt a magánterületen. Neki dolga volt arra...

    Aztán egy szép napon a területre behajtva polgárőrök állították meg, számon kérve a szabálysértését, majd figyelmeztetéssel elengedték, mert becsületes képe volt, de figyelmeztették, többet ne tegye, mert bajt hoz magára. A biciklis nem értette, mivel meggyőződése volt, hogy senki tulajdonában nem okoz kárt, senkinek nem árt azzal, hogy átteker a földdarabon. De elfogadta. Nem akar bajba kerülni. Más utakon jár ezentúl....









    ...a kicsi házból egy idős bácsi csoszogott ki rozoga , kapunak alig nevezhető tákolmánya mellé. Szeme végigpásztázta a háza előtti üres földdarabot.

    A kapu mellett a nagy, lapos kő magában állt ott, szürkén és magányosan, de főként üresen. Az öreg mélyet sóhajtott és visszabotorkált a házikóba.

    -Semmi?-

    -Semmi. Csak nem esett baja! Lehet más dolga van! - azzal fogta a kis vödrét és elindult a közeli kútra vizet húzni.

    Közben azon járt az agya, hol lehet az ismeretlen segítőjük, aki minden áldott reggel letett két nagy üveg ásványvizet és egy citromot a nagy lapos kőre.....

    VálaszTörlés