2011. augusztus 2., kedd

Kedd 2011.08.02

Szép napot kívánok!

Még alig "néhány" órája sikerült közzé tennem az előző blogot, és máris írhatom a következőt.
Pillanatnyilag úgy tűnik, rendben van a net. Remélem nem kiabálom el, és így is marad!
  A mai napunk is hasonlóan alakult, mint a tegnapi. Délelőtt szinte semmi, aztán délutánra kialakult a nap.
Annyi azonban történt, hogy ma lett volna kanül csere. Lett volna, de nem lett!! Azon egyszerű oknál fogva, hogy a kanul a sterilizáláskor, vagy utána egyszerűen eltűnt. Valahol biztosan van, csak nem tudni, hol.
 Ez egyáltalán nem öröm. Holnap megyek ki a forgalmazóhoz, állítólag egy darab van nekik, és akkor csütörtökön lehet cserélni. Sajnos attól tartok, hogy ugyanilyen lesz ,mint a mostani, mert ami jól felfekszik a nyakra, azt már nem gyártják. Kicsit bosszantó, de mit tehetünk?
Így néz ki, amikor működik
  No, ha már az eszközöknél tartunk, megvan a kézi szívó. Jó lenne, ha tovább bírná mint a másik. Persze nem értem, miért kell mindent műanyagból csinálni?!  Talán azért, hogy előbb tönkre menjen?? Vagy arra gondoltak, hogy ha élelmiszerként nem romlik a műanyag, akkor eszközként is tartós lehet!? Kevés az én agyam ehhez!!
Írok inkább vidámabb dolgokról.
Miután kedd van, délután érkeztek a bohócok is. Őket nagyon szereti Dorcsi. Most külön öröm volt neki, hogy zenés bohóc-délután alakult ki. Sok-sok ének, és tánc. Az énekekben szerénységem is bekapcsolódott, mert olyan dalokat (slágereket) válogattak össze, aminek a szövegéből legfeljebb egy-egy sort tudtak. Aztán Dórikám táncolni is akart. Ez abból állt, hogy fel kellett vennem, és tennem a dolgom. Olyan nem volt aki fotót készített volna rólunk. (Természetesen ez nem olyan nagy baj.)
A vége felé szépen felszaporodtunk az előtérben, és még egy közös vonatozásra is sor került.
Megy a gőzös...
Ezután a bohócok szobáról szobára jártak, és megígérték Dórikának, hogy hozzá is betérnek még,egy utolsó dal erejéig. Végül őt hagyták utoljára.

Mi is visszavonultunk a szobánkba, és vártuk a bohócokat, no meg bejelentkezett vendégeinket. Sokáig nem kellett várni, alig tettem ki Dórit a székéből, amikor megérkezett Zsófi, Miki és Málna.(Aki nőtt, és hízott is mióta nem láttuk.)
Manómnak persze, hogy fülig szaladt a szája, hiszen már pénteken is nagyon várta a vidám kis csapatot. Amikor legutóbb itt volt Málna  és gazdái, sajnos nem sikerült képet készíteni róluk. Örömmel pótolom ezt a mulasztást.
Már nagyon mondanom sem kell, hogy Dodó most is kapott ajándékokat. (Babát, kindert, cukor-karkötőt, gumicukrot)
Dórikám nagyon elvolt a kiskutyussal, aki el is szundikált a kényeztetéstől. Persze gazdija nem vette le róla szemét. Közben a bohócok is jártak nálunk. Őket is levette lábukról Málna, akinek egy rögtönzött dalocskát énekeltek, s ezzel tőlünk is búcsút vettek.
Mi felnőttek (Miki és én) beszélgettünk, a gyerekek (Zsófi és Dóri) kutyáztak. Nagyon gyorsan telt az idő.
Lassaan el kellett köszönnünk vendégeinktől. Lekísértük őket és abban maradtunk, hogy hamarosan ismét találkozunk.
Ezután már sok dolog nem történt a szokásos esti teendőkön, és Dórika gépezésén kívül.
Felkészülve az  ismételten nyugtalan éjszakára, Manócskát lefektettem, én pedig gép elé ültem.
Több dologról is szerettem volna írni, de úgy gondolom, még várok vele, mert semmi nem tiszta.
Talán holnap!
Végül azokkal a képekkel köszönök el, amelyek  Zsófiék látogatása alatt készültek.


Legyen mindenkinek szép napja!

3 megjegyzés:

  1. Hát jó reggelt!

    Aztaaaaaaaaaaaaaaa!! Én is szeretem az ilyen szép hű-de-kék vizipisztolyokat, majd viszem én is az enyémet jövő héten és számháborúzhatunk vele! :)
    A kanült Seholországban is néztétek, vagy csak a szokásos helyeken?!? Mert ott sok minden fellelhető. Amúgy az jutott eszembe tudományosan, kvantumfizikusan, hogy annak a kanülnek bizonyára magasabb a rezgésszáma, ezért nem látjátok, tessék magasabb rezgésre kapcsolni, mert lehet az már a 4., 5. dimenzióban leledzik.... Vissza normálisba...
    Ehhh.... ez még sosem sikerült.... most sem, de nem baj, ugye?
    Nagyon szimpatikusak Zsófi és Miki, és Dóri ez a kis Málna egyértelműen a Te kutyulid.... Megkaphatod öribe? Amikor itt laktok már?? Mert a szobádba már megvan a kis bútorod egy része nálam :) És Málnának meg készítenénk egy hozzávaló házikót is ... Nos? Mit szólsz?
    Most már irigy vagyok a látogatóidra, már én is akarok látogatni téged! Lenni nagyon nehéz kivárni hétfő.....:(( Pedig itt az már hamar lenni.... Bár a csomagolásnál nem szívesen lennék ott... ajajjj Pisti... együttérzek veled! :) Szerezz be egy "Szilvit", aki segít rendesen.... bepakolni:)
    És nehogy azt higgyétek, hogy van saját gépem már! ÁÁÁÁÁ dehogy! Mint kiderült a winchestert az alaplap tette taccsra, a másodikat is , ami vadi új volt (még jó, hogy a lajcsitól kapottal nem is próbálkoztunk, most fizethetnék nekik aranyban, meg búzában...) Szóval egyenlőre a kihűlt teteme még ott virít a szobámban, megfenyegettem ugyan életveszélyesen, hogy a Dunában landol, ha nem javul meg, de füle botját sem mozgatja. Szerintem utál. Csak az lehet! Vagy büdös a lábam... Nem tudom.
    Mindenesetre következetes leszek! Repülni fog, mint a madár! Ezt a pár napot már kibírom, reggelente meg ide tudok ülni kommunikálni a boszikkal:))
    Na: ne legyetek jók, ma semmi esetre sem! Én sem leszek:)))
    Nagyölelééééééééééééééééés:
    egy Vacsuti rosszcsontgépDunábahajítószakBoszi:)

    VálaszTörlés
  2. Jó napot, kinyávog!
    Tényleg illenek a gyerekek egymáshoz, a Dóra meg a Málna-nézzünk oda, még a nevük is rímel:))De szerintem a Málna bokorban lakik, legalábbis bigyológiából úgy tanultam:o)és biztos nem akar külön házat, mert még kiskorú, és a Dórival fog akarni majd aludni:)
    A Pisti ha mindennap 3 m3-t csomagol össze és 1,5-et meg átcsoportosít, akkor 5 nap alatt hány m3, amit összecsomagol, és mikor érnek ide, és hány éves a kapitány????:)
    A Vacsutit be fogom perelni, mert nem aranyban és búzában kellett volna fizetnie, hanem madárfüttyben. Kelti a rosszhíremet, mikor én magam is a kicsiSkorpió-kakas jóvoltából 5 óta talpon....
    Ma kutya(nem Málna) meleg lesz, tessék eleget inni, edzeni az útra hazafelé!
    Mindenkit soxeretettel üdvözölök. Még a Vacsutit is, pedig ő ma rossz akar lenni(gondolom, a vizipisztollyal megy dolgozni, csak nehogy kihajítsa a biztonsági őr, hát majd látjuk úgyis a hírekben)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!!
    Bocsi, hogy kicsit eltűntem a haza érkezésünk óta, de mióta szabadságon vagyok kevesebb időm van, mint mikor dolgoztam. Ki érti ezt????
    Szerintetek meg fogok ma gyulladni a temetésen talpi feketében??
    Igazából nem történik nálunk semmi izgalmas azon kívül, hogy várom, hogy megszülessenek a kiskutyák. Elvileg szombatra van kiírva a mama, hát majd meglátjuk. :)
    Annak örülök, hogy hozzátok megy minden nap valaki, így gyorsabban telnek a napok.
    Egy kiadós számháborúban én is benne vok, addig be kell szereznem egy fegyvert :)
    Ha tudtok már valami pontosat, hogy mikor érkeztek tessék azonnal szólni !
    Sok-sok ölelés és pusszantás!!!

    VálaszTörlés